Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat die dat doen met een 39 vooraan?Het zwaarder-is-stoerder is toch ook echt een principe van 20j geleden. Als sommige profs met een 28 rijden, terwijl zij minutenlang 500w kunnen duwen. Waarom zouden wij dan in godsnaam ook die verzetten moeten duwen?

Dan koopt ge toch een 11-27 ofzo om verder te kunnen Herman
niet meerik dacht dat dit dezelfde winkel/groep/eigenaars was?
Op een 29'r is dat nu toch niet zo speciaal, ik rijd zelf ook met een -17° en vind nu niet dat ik zo diep zit.Die pro's met hun negative rise
Als den Panhuyzen ermee naar een wereldbeker durft trekken zal hij wel ok zijn vermoed ik. Denk niet dat vele amateurs er ervaring mee gaan hebben. Allemaal rockshox en fox die de klok slaan.
www.closethegap.cc
www.closethegap.cc

Dat is gewoon de suito, minus de meegeleverde cassette. Dus zeker ook zien dat er nog een cassette beschikbaar is...Elite Suito-T voor 599€, prijs waard of niet?
Ik heb een paar jaar terug nog Lukas zijn Granville Fuse overgenomen, de fiets waarmee hij het BK voor de nieuwelingen had gewonnen.Op een 29'r is dat nu toch niet zo speciaal, ik rijd zelf ook met een -17° en vind nu niet dat ik zo diep zit.
Malezsewski rijdt sinds dit jaar ook met Suntour in zijne Spark. Suntour maakt een massa vorken dus waarom zouden ze er niet in slagen een goeie high-end vork te maken? Zal dus inderdaad wel in orde zijn.
Elite Suito-T voor 599€, prijs waard of niet?
![]()
Home - CloseTheGap - Reinventing bike parts
CloseTheGap: jouw veiigheid en comfort onze unieke product oplossingen. Dé meest gesoigneerde fietsbel, spatbord systeem. Gemaakt en ontwikkeld in Nederlandwww.closethegap.cc
![]()
Home - CloseTheGap - Reinventing bike parts
CloseTheGap: jouw veiigheid en comfort onze unieke product oplossingen. Dé meest gesoigneerde fietsbel, spatbord systeem. Gemaakt en ontwikkeld in Nederlandwww.closethegap.cc
Zorba zijn uitleg hieronder is beter![]()
De GWS werkt enkel met Garmin Wahoo en Sigma
Bij de andere versie zitten adapters voor
Garmin, Wahoo, Mio, Bryton en Polar en een GoPro-style adapter voor een lamp / action cam
Bedankt! Adapters heb ik voorlopig niet nodig.
Ik kan enkel vergelijken tussen een Direto (niveau boven de Suito) en de Core en het verschil is inderdaad waanzinnig groot.Ik zou eerder 200€ opleggen voor de Kickr Core, mijn vrouw heeft een Suito-T en ik vind dat een absolute kuttrainer, ERG mode is allesbehalve accuraat.
In welke zin? Ik heb een Suito, maar nog nooit op een core gereden. Ik rij nu vooral over / under intervallen op zwift ("build me up" workout).Ik kan enkel vergelijken tussen een Direto (niveau boven de Suito) en de Core en het verschil is inderdaad waanzinnig groot.
Haha ja als ik veel MTB gereden heb (of op de rollen) is dat even wennen op die racerVandaag voor het eerst sinds 15 september nog eens met de koersfiets (25mm bandjes) gereden. Dat was toch vinniger en zenuwachtiger dan ik dacht.