Goed om weten thxPluplug is imo veel te duur voor wat het maar is. Heb die van het Zwin 1x gereden maar voor €30 krijg je niks meer dan je bij de gemiddelde WTC voor €5 krijgt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed om weten thxPluplug is imo veel te duur voor wat het maar is. Heb die van het Zwin 1x gereden maar voor €30 krijg je niks meer dan je bij de gemiddelde WTC voor €5 krijgt.
Enig idee of ze volgend voorjaar met Bolt v3 komen?Voor degene hier die op jacht zijn naar een nieuwe fietscomputer, volgende maand dropt Wahoo zijn nieuwe "Ace" die de concurrentie moet aangaan met de Garmin Edge 1050.
Batterijcapaciteit van 4350mAh.
Enig idee of ze volgend voorjaar met Bolt v3 komen?
Mijn is stilaan aan vervanging toe
Ook eens bekeken voor de drol, lijkt me idd geldklopperij.Pluplug is imo veel te duur voor wat het maar is. Heb die van het Zwin 1x gereden maar voor €30 krijg je niks meer dan je bij de gemiddelde WTC voor €5 krijgt.
Achteraf is zelfs uitgekomen dat ze niet in orde waren met hun vergunningen en over privé stukken gereden zijn zonder dat aan de eigenaars te vragen.Ook eens bekeken voor de drol, lijkt me idd geldklopperij.
Je kan dan inderdaad beter voor 5 euro een toertocht doen en bij de bevoorrading je volproppen met banaan en suikerwafels...
Achteraf is zelfs uitgekomen dat ze niet in orde waren met hun vergunningen en over privé stukken gereden zijn zonder dat aan de eigenaars te vragen.
De VTT die ik een week later voor €5 reed was beter georganiseerd en had betere bevoorrading. Plug plug lokt wel de fietsers met een groter budget, de cervelos en sworks waren daar dik gezaaid. Maar die lokale ritten zijn zichtbaar aan het uitsterven. De gemiddelde leeftijd van organisaties en deelnemers is tegenwoordig torenhoog. De cyclo en VTT van club waar ik lid van ben lokken zo goed als 0 mensen onder de 50jaar oud. Dit is zo sinds de meesten tijdens Corona met een gps/gpx hebben leren werken.
Ik ben maar 1/4 weekends thuis dus zo vaak rijd ook de ritten ook niet. Maar meestal doet het snel de ronde welke clubs mooie ritten hebben en welke niet.Ik ben van de grens waasland/denderstreek en de lokale ritten hier in de buurt zijn gewoon allemaal variaties van een rondje Waasmunsterbos. Dat is voor mij de reden dat ik de lokale vtt´s niet meer rij. 5€ voor een schelleke peperkoek en weer hetzelfde bos in. Ik heb zeker niet de tijd om elke week 40-50 km van huis een TT te gaan rijden en zo krijg je steeds minder volk op de lokale ritten.

En ik dacht er net aan een cervelo gravelbike te leasenAchteraf is zelfs uitgekomen dat ze niet in orde waren met hun vergunningen en over privé stukken gereden zijn zonder dat aan de eigenaars te vragen.
De VTT die ik een week later voor €5 reed was beter georganiseerd en had betere bevoorrading. Plug plug lokt wel de fietsers met een groter budget, de cervelos en sworks waren daar dik gezaaid. Maar die lokale ritten zijn zichtbaar aan het uitsterven. De gemiddelde leeftijd van organisaties en deelnemers is tegenwoordig torenhoog. De cyclo en VTT van club waar ik lid van ben lokken zo goed als 0 mensen onder de 50jaar oud. Dit is zo sinds de meesten tijdens Corona met een gps/gpx hebben leren werken.

Mr money bagsEn ik dacht er net aan een cervelo gravelbike te leasen![]()

Plug plug lokt wel de fietsers met een groter budget, de cervelos en sworks waren daar dik gezaaid. Maar die lokale ritten zijn zichtbaar aan het uitsterven.
Ik snap daar werkelijk de ballen van.
Een gravelride moet blijkbaar het 5-dubbel kosten om succes te hebben. Samen met ne gratis koffie die ik niet wil hebben. Ne gratis hotdog die ik niet wil hebben. Ne goodiebag met alleen maar brol in wat ik al allemaal heb, want tja mijn hobby is fietsen....
Vandaag From Dusk Till Dark gereden (https://dustcycling.cc/).
Ik vond dat een prachtig parcours. Goede bevoorrading, mooie après waar veel werk in was gestoken. Gratis biertje van een lokale brouwerij, ... Starten ergens van in de namiddag tot 19:00. Zelf om 18:30 gestart en groot deel in het donker. Prachtig.
Aantal deelnemers: 150....
Dinsdag hadden ze nog maar 30 voorinschrivingen blijkbaar. Uiteindelijk 140 voorinschrivingen en dan nog 10 man zonder voorinschrijving.
Prijs was dan ook maar €8 ofzo.... Heb soms de indruk als ze €50 hadden gevraagd er 10 keer zoveel volk was. Wel chapeau dat ze het hebben laten doorgaan. Ze waren blijkbaar zelfs content met de opkomst tot mijn verbazing. Ik had gewoon geannuleerd denk ik als er op dinsdag 30 inschrijvingen waren ....
) de koersfiets eens van de haak gehaald en ritje van ongeveer 75km gepland. Maar heb het mogen halveren wegens pijn in rechterknie en voet.
bikefittingsurplace.com
Je kan zelf natuurlijk ook wat met uw schoenplaatjes spelen, uiteindelijk is het allemaal geen rocket sience.Iemand tips voor bikefitting regio brugge (of iets ruimer)
Na maanden (of zelfs sinds 2023) de koersfiets eens van de haak gehaald en ritje van ongeveer 75km gepland. Maar heb het mogen halveren wegens pijn in rechterknie en voet.
Linkerschoen zit zalig, rechts super gevrongen dus plaatje staat niet goed. En dan de knie erbij helpt zeker niet...
Volgens mij meer aan de hand dan enkel schoenplaatjes...Je kan zelf natuurlijk ook wat met uw schoenplaatjes spelen, uiteindelijk is het allemaal geen rocket sience.
Tubeless of niet? Als je tubeless rijdt zou ik er mij niet zoveel van aantrekken, dan lost de sealant toch de meeste problemen op.Iemand tips voor banden voor deze periode? Nog niet lek gereden, maar zoals het er overal bij ligt is het kwestie van tijd denk ik. Ik heb nog een setje alu wielen liggen.
Vooral de breedte twijfel ik. Is breder lekbestendiger of net niet? Ik kan tot 32mm kwijt in mijn ultimate. En neem je beter een gravelband of gewoon een raceband?