Knarf
Well-known member
2x Nobby Nic is gewoon belachelijk... Zelfs in de winter. Goed voor als ge graag wat extra wattages wilt trappen.Mijn mountainbike is gekomen met 2x Nobby Nic 2.35. Dat zijn wel nogal traktorbanden vind ik, ik denk dat ik vooral achteraan wel iets met minder profiel kan gebruiken in de zomer. Ik was aan het denken aan Racing Ralph? Pak ik die dan ook best in 2.35? Ik vermoed dat ik misschien sowieso wel zal moeten vermits ik een interne velgbreedte van 30mm heb.
Ik rij het volledige seizoen achteraan al jaren met een Racing Ralph. Dat werkt op de weg, als het regent, als het sneeuwt. Dat ding heeft altijd grip genoeg, gewoon platter zetten op sneeuw. Als ge wedstijden mee doet, dan gaat ge zien dat ne Racing Ralph zowat het zwaarste profiel van het volledige veld is.
Vooraan vind ik een Nobby Nic ook redelijk van de pot gerukt. Ik rij nu met XR2 van bontrager zomer en winter (op sneeuw dus ook). Binnenkort wisselen naar Pirelli's. Racing Ray staat me ook wel aan.
Opmerking ivm Racing Ralph : op een half jaar tijd is die band versleten.
.
Dus zowat overal in België. Ik zou wel liefst een all-round band hebben want elke week staan wisselen zie ik mijzelf echt niet doen.
.