Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet niet van waar je bent, maar volgens de site hebben verschillende Decathlon winkels wel nog voorraad. Ik zou dat eens bekijken.Op zoek naar een shimano cassette 9 speed 11x32. Helaas bij decathlon en mantel uitverkocht. Iemand suggestie van andere betrouwbare sites die prijs kwaliteit ok zijn?

Gisteren gebeld naar die van Roeselare maar ze hebben blijkbaar ict problemen waardoor site ni up-to-date isIk weet niet van waar je bent, maar volgens de site hebben verschillende Decathlon winkels wel nog voorraad. Ik zou dat eens bekijken.
Wiggle heeft ook een NL websiteVoor de cassette: Van Eyck, Fashion4cycling, bikester, futurum, bike24, wiggle (UK, dus importheffingen), bike-discount.de
Voor de broek: deftige broek met een goede zeem. Een slechte broek is echt nefast voor het rijplezier. En nen helm.

Zoals eerder aangehaald ben ik enorm onder de indruk van de Bioracer kledij.Voor de cassette: Van Eyck, Fashion4cycling, bikester, futurum, bike24, wiggle (UK, dus importheffingen), bike-discount.de
Voor de broek: deftige broek met een goede zeem. Een slechte broek is echt nefast voor het rijplezier. En nen helm.
Bij Vermarcc online. Zeer degelijk, zeker voor de prijs.Iemand tips voor de aanschaf van wat fietskledij?
Ik ben eigenlijk een loper maar door een blessure heb ik de racefiets van mijn vader aangeslagen om toch wat conditie te behouden.
Buiten een broekje met een spons er in nog iets speciaal?
Ik vermoed dat de op één na goedkoopste producten van Decathlon wel betrouwbaar zijn? Zo is het met het loop gerief toch![]()
Er zijn grote tegenstanders van. Maar ook grote voorstanders.De Trek strips zijn een drama, gewoon tubeless tape steken is 10x makkelijker.
En hebt ge die al? Bruikbaar?Ook vanalles bekeken. Knog oi heeft blijkbaar ook fragiele klepel.
In plaats van 1 Knog oi heb ik 8 van deze besteld op ali (kwam op 1€ per bel incl verzending), dus er mogen er een paar breken, heb er genoeg
![]()
0.92US $ 50% OFF|Bike Bell Aluminium Fiets Ring Hoorn Q Vorm Fietsen Bells Mtb Racefiets Veiligheid Waarschuwing Alarm Voor Cycling Bike accessoires|Bicycle Bell| - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comnl.aliexpress.com
Overal uitverkocht. Hoe kan die druk op die markt nog steeds zo hoog zijn.Voor de cassette: Van Eyck, Fashion4cycling, bikester, futurum, bike24, wiggle (UK, dus importheffingen), bike-discount.de
Maar als de vraag verdubbelt (of iets in die aard), hoe is dat dan nog 'stabiel en voorspelbaar'?Ik snap dat ook niet. Voor een relatief simpel onderdeel "een cassette". En wat bovendien ook heel erg stabiel en voorspelbaar is om te produceren.
De fietsproducten zijn nu nog zaken die je in stock kunt bewaren. Ik weet da het 'just in time' principe algemeen de manier van werken is. Maar de vraag is het laatste jaar zo groot dat die extra productie weinig risico met zich meebrengt. Transport is een ander aspect idd.Maar als de vraag verdubbelt (of iets in die aard), hoe is dat dan nog 'stabiel en voorspelbaar'?
Ik zag de bui hangen, en heb 4 flesjes gekocht toen ik kon. En blij dat ik daar nu mee ben!Shimano mineraalolie klein flesje : 2 maanden levertijd.
Ik kan u eentje voor woekerprijzen verkopenShimano mineraalolie klein flesje : 2 maanden levertijd.