poeperman
Well-known member
Voor een deel wel ja. Ik ben slim genoeg om te weten dat ik geen kilo’s vet of spieren kan kweken op 7 dagen. Maar 1kg vocht weegt evenveel als 1kg vet, en die voel je bergopis vocht![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor een deel wel ja. Ik ben slim genoeg om te weten dat ik geen kilo’s vet of spieren kan kweken op 7 dagen. Maar 1kg vocht weegt evenveel als 1kg vet, en die voel je bergopis vocht![]()

Als je liever wat dichter bij huis besteld:Wat is een betaalbaar elektrisch pompje om mee te nemen tijdens het fietsen? Compact en handig. Iemand ervaringen?
Heb ik ook al eens gehad. Ik had mijn fiets mee, en het was in een all-in. Wel voor 2 weken. Drinken zo veel je wil is niet goed voor het gewicht77kg aan het begin van de reis, 81 bij thuiskomst.
True story
#allin

. Zorg gewoon dat je nu uw niet overdoen en taper genoeg dat he fris bent. Succes
beetje afstand (en zitvlees) opnieuw trainen vanaf nu, en dat lukt wel hoor. Ik zou wel niet focussen op snelheid, gewoon op het gemak rijden en niet gaan voor een specifieke prestatie.Ik denk dat ik me uiteindelijk ga focussen op de 130km, toch mentaal iets minder zwaar![]()
Ik heb er eentje rond september vorig jaar gekocht. Heeft mijn marathon in Brugge al geredIemand trouwens eigenaar van een core sensor?
Ik zie wel de voordelen en een interessante metric. Maar 300€ is wel heel fors.
Vreemd dat er nog maar 1 aanbieder is op dat vlak. Voor 150-180€ spreek je al over iets anders qua prijs voor grote adaptatie.
zat op core temp van39.2 en toen echt begonne met actief te koelen desondanks het niet zo warm was buiten. Terug kunnen zakken naar 38.6 en niet ontploft.Jaarlijks black Friday kortingen op. Dus nu kopen gaat in oktober pijnlijk zijn om te zien.Iemand trouwens eigenaar van een core sensor?
Ik zie wel de voordelen en een interessante metric. Maar 300€ is wel heel fors.
Vreemd dat er nog maar 1 aanbieder is op dat vlak. Voor 150-180€ spreek je al over iets anders qua prijs voor grote adaptatie.
Over hoeveel korting stond hij dan misschien?Jaarlijks black Friday kortingen op. Dus nu kopen gaat in oktober pijnlijk zijn om te zien.

Halve prijsOver hoeveel korting stond hij dan misschien?
Pijnlijk is relatief, we zijn maart. Black friday is 27 november, dat is nog 9 maanden![]()
Dat gaat pittig zijn.. Ik ben ingeschreven voor de 130 en ben toch al efkes aant voorbereiden..Ingeschreven voor Cyclo RVV 160km/2000hm binnen 5 weken. In 2026 heb ik 0 km gereden.
2023, 2024, 2025: 1500km per jaar.
2021 & 2022 had ik jaren van 6 a 8000km.
Is het doenbaar om die 160km te voltooien denken jullie ? In het weekend heb ik tijd. Woensdag en vrijdag kan ik ongeveer 1 a 1u30 vrijmaken.
Mijn tactiek zou zijn om de 2 ritten id week te gebruiken als intervaltraining en de rit in het weekend als zone 2, 3-4 uur.
Ik kan altijd afsnijden trouwens tijdens de ronde, mijn ego is daar niet te groot voor maar ik ben gewoon benieuwd naar jullie mening.
meeste dat ik dit jaar al gedaan heb is 95km. Ma gewoon een beetje trager en da zou wel moeten lukken zeker.. Ik ga op weekend en kan dus niet rijden op zondag. Dus dacht ik, mss kan ik gewoon tot daar fietsen, topplan, alleen een beetje schrik voor.Nja, ga me uiteindelijk richten op de 130 en de 160 laten voor wat het is. Toch 300 hm minder en maakt het mentaal ook wat minder zwaarDat gaat pittig zijn.. Ik ben ingeschreven voor de 130 en ben toch al efkes aant voorbereiden..
Als ge deze maand elk weekend rijdt mss.. Begin ook niet te extreem, begin aan 80 en doe er dan elke week 15 a20 bij ofzo...
160k in combinatie met die heuvels/kasseien is extreem pittig
Ik ga vrijdag op mijn eentje naar de ardennen rijden 136km 1500hm.. Ik weet niet of dat een goed idee ismeeste dat ik dit jaar al gedaan heb is 95km. Ma gewoon een beetje trager en da zou wel moeten lukken zeker.. Ik ga op weekend en kan dus niet rijden op zondag. Dus dacht ik, mss kan ik gewoon tot daar fietsen, topplan, alleen een beetje schrik voor.