Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn lievelingshelling, maar ik laat hem die dag graag voor wat het is+ ge moet de muur niet doen![]()

Wegscheren heWat doen de profs tegen folliculitis aan de billen in de zadelzone? Laserontharing? Zijn er hier fietsers die daar ervaring met hebben? Ik zie het nut van haargroei op die plaats niet in en het is storend.
Zou ik hiervoor een terugbetaling kunnen krijgen van de CM? Het is een medisch probleem dat steeds terugkomt en hindert bij het fietsen.
Dat zal waarschijnlijk niet lukken. Ik heb eind vorig jaar een werkloosheidsuitkering aangevraagd omdat een job hebben mij hindert om te fietsen. Afgewezen. Noodopvang voor de kinderen vragen bij de CM zodat ik kan gaan fietsen is blijkbaar ook niet ok. Zeer vervelend allemaal.Zou ik hiervoor een terugbetaling kunnen krijgen van de CM? Het is een medisch probleem dat steeds terugkomt en hindert bij het fietsen.
Katoen zou ik absoluut niet doen eigenlijk. Rapha heeft wel lichte merinowollen truitjes… in piek-zomer wellicht te warm, maar alles daarbuiten is dat goed te doen.Vraagje omtrent kledij: mijn huid kan echt niet goed tegen polyester. Als ik bijvoorbeeld op een warme dag een strakzittend voetbaltruitje aandoe, dan krijg ik uitslag en enorme jeuk, tenzij het echt zeer ademend is. Blends met polyester in kan ik dan weer wel vrij goed verdragen, maar hoe minder hoe liever.
Nu ben ik als nieuweling op zoek naar een beetje deftig gerief om mee te fietsen, en ik vroeg me af of er misschien merken zijn die niet volledig polyester zijn, of echt heel luchtdoorlatende materialen gebruiken. Ik heb het dan vooral over broeken, want onder een truitje kan ik eventueel nog altijd een katoenen shirt aandoen.
Ik vraag het hier maar omdat er hier misschien ervaringsdeskundigen zitten, en ook omdat er zo veel merken en winkels zijn dat ik het moeilijk vind om door de bomen het bos te zien.
Bij Futurumshop kan je broeken van hun huismerk 14 dagen testen, moest je toch last van jeuk krijgen dan kan je deze terugsturen. Zo kan je eens testen hoe je reageert want de meeste broeken hebben polyamide/polyester. Ze hebben ook een broek met merinowol in maar in de zomer gaat die te warm zijn vrees ik.Vraagje omtrent kledij: mijn huid kan echt niet goed tegen polyester. Als ik bijvoorbeeld op een warme dag een strakzittend voetbaltruitje aandoe, dan krijg ik uitslag en enorme jeuk, tenzij het echt zeer ademend is. Blends met polyester in kan ik dan weer wel vrij goed verdragen, maar hoe minder hoe liever.
Nu ben ik als nieuweling op zoek naar een beetje deftig gerief om mee te fietsen, en ik vroeg me af of er misschien merken zijn die niet volledig polyester zijn, of echt heel luchtdoorlatende materialen gebruiken. Ik heb het dan vooral over broeken, want onder een truitje kan ik eventueel nog altijd een katoenen shirt aandoen.
Ik vraag het hier maar omdat er hier misschien ervaringsdeskundigen zitten, en ook omdat er zo veel merken en winkels zijn dat ik het moeilijk vind om door de bomen het bos te zien.
Ik zag overlaatst dit filmpje. Een ceramic coating die waterafstotend is en daardoor blijft er minder vuil aan je frame plakken.Wie heeft er hier ervaring met framewax? Welke is aan te raden?
Ik zou mijn nieuwe fiets willen behandelen zodat deze makkelijker te poetsen is.
.4endurance en NrgyAmai, voor het eerst het herontdekken van de fiets in 2022 eens een winter niets gedaan en de fiets bijna 6maand niet aangeraakt.
Vandaag een eerste tochtje, dat was een ruw ontwaken uit de winterslaap...
Ook gemerkt dat mijn voorraad 6D helemaal op is en ik geraak er ook niet meer zo goedkoop aan.
Zijn er wat degelijke en goedkopere alternatieven?
Maar kan het de metershoge geitenkak ook aan?Dynamic heeft zo'n product, secret surface.
Ik heb de protective wax spray, die doet de lak mooi glanzen en beschermt ook wat tegen zand ed. Of vuil er ook gemakkelijker af spoelt moet ik nog ondervinden, maar de lak voelt wel erg glad aan en ruikt ook lekker.
Nee, daar helpt maar 1 product tegen:Maar kan het de metershoge geitenkak ook aan?
Zeer eigenaardig dat een link tijdens een rit vast zou komen te zitten. Waarschijnlijk zal die een beetje gewrongen zitten, op een bepaald moment schakelproblemen gehad? In elk geval niet meer gebruiken.Zaterdag tijdens een tourrit begon in de laatste 5km mijn ketting door te trappen.
Thuis bleek dat er 1 link in men ketting vast zat.
Ultrasoon bad thuis heeft niets opgeleverd, dus ik het is wss mechanisch defect, en niet door vuil.
Zijn er nog mensen die dit al voor gehad hebben?
Ketting is niet zo oud en goed gewaxed.
Betreft een 12 speed groep.