R1TM1X
Well-known member
Die feryn outfits blijven geniaal he.
Moet toch kwaliteit geweest zijn. Blijf die kit hier ook zien.vandaag eentje gezien![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die feryn outfits blijven geniaal he.
Moet toch kwaliteit geweest zijn. Blijf die kit hier ook zien.vandaag eentje gezien![]()
Moet toch kwaliteit geweest zijn. Blijf die kit hier ook zien.
webshop.feryn.be
Veel waar voor je geld welGeweest?
![]()
Feryn fietskledij pakket heren - Feryn
Feryn fietskledij pakket Fiets met onze wielerploeg, wij sponsoren uw fietskledij. 6-delig pakket, bestaande uit: Korte koersbroek Lange koersbroek Koerstrui korte mouwen Wintervest Drinkbus Koerspet Maattabel S = 3 M = 4 L = 5 XL = 6 XXL = 7 XXXL = 8 XXXXL = 9...webshop.feryn.be
OF ze zijn daar bij Feryn ferm kleurenblindGeweest?
![]()
Feryn fietskledij pakket heren - Feryn
Feryn fietskledij pakket Fiets met onze wielerploeg, wij sponsoren uw fietskledij. 6-delig pakket, bestaande uit: Korte koersbroek Lange koersbroek Koerstrui korte mouwen Wintervest Drinkbus Koerspet Maattabel S = 3 M = 4 L = 5 XL = 6 XXL = 7 XXXL = 8 XXXXL = 9...webshop.feryn.be
OF ze zijn daar bij Feryn ferm kleurenblind
OF ze heb hetzelfde voor als de lokale fietsclub hier. Ooit zoveel kleren besteld dat ze 15jaar later nog steeds alles op voorraad hebben en dus niet willen veranderen van kleuren
![]()
In het echt nog lelijker dan op de enige wazige foto die ik direct kan vinden
Die mottige kleren zijn de reden dat een dorp van 500 inwoners 2 fietsclubs heeft.Zie ik dit nu goed?
Heeft die kerel nu mouwtjes die niet aansluiten en zijn sokken niet deftig opgetrokken?
Holy smoking cow…
Ik ben super tevreden van nduranz. Sinds de overstap naar hun poeder en gels geen maagklachten meer. Gebruik ook vaak hun hydro bij hele korte ritjes of hittetrainingWe zijn hier gewend om 6D producten te consumeren, maar hun hydro/ORS is al een tijdje niet meer beschikbaar. Mijn partner is geen fan van bruistabletten zoals Ettix of PF&H. Zijn er andere alternatieven die ook gewoon een poeder zijn zonder de bruis?
Powerbar heeft een siroop: https://www.powerbar.com/en-at/prod...-isotonic-sports-drink?variant=55795639648636
wel duur voor suikerwater met wat zout.We zijn hier gewend om 6D producten te consumeren, maar hun hydro/ORS is al een tijdje niet meer beschikbaar. Mijn partner is geen fan van bruistabletten zoals Ettix of PF&H. Zijn er andere alternatieven die ook gewoon een poeder zijn zonder de bruis?
Powerbar heeft een siroop: https://www.powerbar.com/en-at/prod...-isotonic-sports-drink?variant=55795639648636
Ik zie enkel de zero en dat zijn ook tabs. Is er nog iets anders zonder khd?Ik ben super tevreden van nduranz. Sinds de overstap naar hun poeder en gels geen maagklachten meer. Gebruik ook vaak hun hydro bij hele korte ritjes of hittetraining
Reageren zonder te lezen waar het over gaat.wel duur voor suikerwater met wat zout.

Nee zijn de enige. Eens het opgelost is, zit daar wel geen bruis meer op.Ik zie enkel de zero en dat zijn ook tabs. Is er nog iets anders zonder khd?
Reageren zonder te lezen waar het over gaat.![]()
We zijn hier gewend om 6D producten te consumeren, maar hun hydro/ORS is al een tijdje niet meer beschikbaar. Mijn partner is geen fan van bruistabletten zoals Ettix of PF&H. Zijn er andere alternatieven die ook gewoon een poeder zijn zonder de bruis?
Het is verbazingwekkend hoe mensen er in slagen van 4iiii met slechts 3 i's te schrijven terwijl de naam eigenlijk zegt hoeveel het er zouden moeten zijnHet is verbazingwekkend hoe hard 4iii iets zo eenvoudig als een batterijwissel zo omzeep kan helpen. Dit is nu al de tweede keer dat we hier een issue hebben. Eerst gaf die onnozele waarden aan, dus opgestuurd. Nu klikt dat plaatje van de batterij er gewoon af zonder draaien. Blij dat ik zelf Favero heb.

Wie doet er mee?Wow interessant. Maar ik heb 105 Di2, en daar blijft de prijs op 300€Stevige promo’s op de Stages powermeters (https://stagescycling.com/en_nl/product/sale).
Ze starten al vanaf €130 voor een single-sided Shimano 105.
Het bedrijf is in 2024 wel failliet gegaan, maar werd daarna overgenomen door Giant en zou nu opnieuw gelanceerd zijn onder hun vleugels.
In hoeverre zijn ze momenteel betrouwbaar en krijg je nog ondersteuning en updates?
Mogelijk gaat het hier dan nog om oudere modellen? Maar in principe vallen die nu opnieuw onder garantie via Giant?
Ik was al een tijdje aan het kijken naar Favero power pedalen, omdat ik niet zeker weet of ik bij de 105-groepset ga blijven, maar aan deze prijs lijkt dit een no-brainer.