poeperman
Well-known member
Die non di2 passen ook hoorWow interessant. Maar ik heb 105 Di2, en daar blijft de prijs op 300€
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die non di2 passen ook hoorWow interessant. Maar ik heb 105 Di2, en daar blijft de prijs op 300€
Ben je zeker? Dat die power meter voor een R7000 zou passen op mijn fiets R7100? InteressantDie non di2 passen ook hoor
(kan altijd eens mailen)Ja, dat is allemaal hollowtech 2. Da’s al 20 jaar hetzelfdeBen je zeker? Dat die power meter voor een R7000 zou passen op mijn fiets R7100? Interessant(kan altijd eens mailen)

nvm - bij verzending lijkt er geen optie om België te selecteren...Stevige promo’s op de Stages powermeters (https://stagescycling.com/en_nl/product/sale).
Ze starten al vanaf €130 voor een single-sided Shimano 105.
Het bedrijf is in 2024 wel failliet gegaan, maar werd daarna overgenomen door Giant en zou nu opnieuw gelanceerd zijn onder hun vleugels.
In hoeverre zijn ze momenteel betrouwbaar en krijg je nog ondersteuning en updates?
Mogelijk gaat het hier dan nog om oudere modellen? Maar in principe vallen die nu opnieuw onder garantie via Giant?
Ik was al een tijdje aan het kijken naar Favero power pedalen, omdat ik niet zeker weet of ik bij de 105-groepset ga blijven, maar aan deze prijs lijkt dit een no-brainer.
waarschijnlijk weer veel van dat "gegodverdomsche klwoatzjak" op de hellingen?Morgen de RVV Cyclo zieWie doet er mee?
Ik doe de 133km, vorig jaar de 80 gedaan.
waarschijnlijk weer veel van dat "gegodverdomsche klwoatzjak" op de hellingen?Morgen de RVV Cyclo zieWie doet er mee?
waarschijnlijk weer veel van dat "gegodverdomsche klwoatzjak" op de hellingen?
Al weer een dode en 2 gereanimeerd. Ik denk dat er velen beginnen aan dit zonder eerst deftig op een fiets te hebben gezeten.
Al een week ziek aan de luchtwegen en al 6 dagen niet meer gefietst, langste periode zonder fiets in de afgelopen 3 jaar, dit piekt enorm. Het is verleidelijk om toch te fietsen, maar waarschijnlijk maakt dat het nog erger. Ik vrees echter groot verlies van vermogen en uithouding, streep door mijn voorjaar. Begrijp hoe De Lie zich moet voelen.

ipv 400watt ftp ga je nu mss 380watt ftp hebben. Geen ramp he..waarschijnlijk weer veel van dat "gegodverdomsche klwoatzjak" op de hellingen?
Al weer een dode en 2 gereanimeerd. Ik denk dat er velen beginnen aan dit zonder eerst deftig op een fiets te hebben gezeten.
Al een week ziek aan de luchtwegen en al 6 dagen niet meer gefietst, langste periode zonder fiets in de afgelopen 3 jaar, dit piekt enorm. Het is verleidelijk om toch te fietsen, maar waarschijnlijk maakt dat het nog erger. Ik vrees echter groot verlies van vermogen en uithouding, streep door mijn voorjaar. Begrijp hoe De Lie zich moet voelen.
Clif barIn zoek ff naar inspiratie voor voeding op een lange rit. Ik heb mijn usuals maar wil wat afwisselen.
Shoot

En, hoe was het?Morgen de RVV Cyclo zieWie doet er mee?
PittigEn, hoe was het?
veel wind. De Koppenberg konden we niet opfietsen. Vol volk en ook glad.
Waarschijnlijk de Trieu gepakt ipv de Karnemelkbeekstraat?Pittigveel wind. De Koppenberg konden we niet opfietsen. Vol volk en ook glad.
De opeenvolging van bergen hakte er ook wel in..
Gepasseerd waar die mens gestorven is. Dat was denk ik nog niet lang daarvoor want er lagen nog fietsen in de kant en de mug stond er nog.
Dan mochten we de Karnemelkbeekstraat ook niet in(reanimatie van iemand) dus moesten we omrijden. Dienen berg was veel zwaarder dan de Karnemelkbeekstraat :| daarna was het vet wat van de soep maar Dan nog oude Kwaremont en Paterberg..
Ik was toch blij dat ik er was.
5u over gedaan
Ja inderdaadWaarschijnlijk de Trieu gepakt ipv de Karnemelkbeekstraat?
Nee maar wel wandrer.earth, zal iets gelijkaardig zijn ?Zijn er hier nog mensen die Squadrats gebruiken?
Eenmaal ge de smaak te pakken hebt heel verslavend en zit nu heel de tijd routes de bouwen om de "gaten" in mijn squadrat te vullen.
Ziet er inderdaad gelijkaardig uit. Bij squadrats is de wereld verdeeld in blokken van 1mijlx1mijl en speeltje ze vrij als je route er doorloopt (fietsen/lopen)Nee maar wel wandrer.earth, zal iets gelijkaardig zijn ?
Idem hier, redelijk verslaafd.Zijn er hier nog mensen die Squadrats gebruiken?
Eenmaal ge de smaak te pakken hebt heel verslavend en zit nu heel de tijd routes de bouwen om de "gaten" in mijn squadrat te vullen.
Jup ook sinds een goeie maand geïnstalleerd. Zeer leuk en je komt eens op plaatsen waar je anders nooit komt. Eens je vierkant groot genoeg is zal de interesse wel wat wegklikken denk ik. Nu kan ik iedere rit wel iets meepakken maar ooit zal het stoppen dat je in ritten van min 100km nog iets kan pakken. Momenteel is mijn vierkant 23x23 met gegevens van mijn strava van 3 jaar.Zijn er hier nog mensen die Squadrats gebruiken?