Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat zeker iets weten! Ik heb dat ook gehad, aan de linkerkant, ik denk dat het dezelfde plaats is. Nuja, pijn, bij mij eerder "licht storend", maar zeker wel merkbaar. Ik heb rustig door gedaan en is dat vanzelf weggegaan. Of ik daar goed aan gedaan heb, is misschien iets anders, daarmee : Ik hoor het graag.Altijd veel gesport (4x/week competitievoetbal), maar sinds 2 maanden ook begonnen met fietsen want lopen bewon wat saai te worden.
Ik fiets iets van een 60 a 70km per week, maar sinds 2 weken krijg ik tijdens het fietsen pijn aan de buitenkant van mijn rechterknie. Tis eerder net onder de knie, iets meer aan de binnenkant, daar waar de kuit start/eindigt. Nog mensen die dit al gehad hebben? Verkeerde positie/klikpedalen verkeerd afgesteld? Langs links geen last. Zowizo morgen even langs de dokter

Altijd veel gesport (4x/week competitievoetbal), maar sinds 2 maanden ook begonnen met fietsen want lopen bewon wat saai te worden.
Ik fiets iets van een 60 a 70km per week, maar sinds 2 weken krijg ik tijdens het fietsen pijn aan de buitenkant van mijn rechterknie. Tis eerder net onder de knie, iets meer aan de binnenkant, daar waar de kuit start/eindigt. Nog mensen die dit al gehad hebben? Verkeerde positie/klikpedalen verkeerd afgesteld? Langs links geen last. Zowizo morgen even langs de dokter

Ik heb de shimano SM-SH11 plaatjes. Zal desnoods dinsdag even langs de fietsenwinkel passeren.
Kan aan plaatjes liggen die slecht staan, welke heb je? Of anders ook gewoon aan stabiliteit van de knie ofzo heb ook wel ineens last van mijn linkerknie (al komt het vooral tijdens lopen tot uiting)
TopGisteren jullie advies opgevolgd qua bandendruk voor gravelroute. Uiteindelijk die calculator gebruikt en daarop afgestemd. Ging perfect. 72 km doorheen het Zoniënwoud gereden, goed voor 800 hm. Pittig maar voldaan. Stijve benen vandaag![]()
Ik ben er helemaal gene held in.Volgens mensen hier kan je die er gemakkelijk op leggen met je handen! Dus succes
gratis? Ik zie 10 euro staanTop
In het Zoniënwoud heb ik ook nog ene op het programma staan : https://www.deparcoursbouwer.cc/post/plugplug-zoniënwoud-crossen-door-de-bossen
101km 1200hm.
De gpx is daar gratis te downloaden.
Dacht dit weekend te gaan maar de voorspellingen zien er maar belabberd uit.

Awel, het is die dat ik heb gedaan, maar de korte versie. Van bij mij thuis was het nog eens 18 km op en af naar huis. Hebben vroeger afgerond en afgeklokt op 72 km. Wou eerst de 101 km doen maar da's echt nog te pittig voor mij. Wel zalige rit! Echt van genoten.Top
In het Zoniënwoud heb ik ook nog ene op het programma staan : https://www.deparcoursbouwer.cc/post/plugplug-zoniënwoud-crossen-door-de-bossen
101km 1200hm.
De gpx is daar gratis te downloaden.
Dacht dit weekend te gaan maar de voorspellingen zien er maar belabberd uit.
Was tot gisterenavond gratisgratis? Ik zie 10 euro staan![]()