Is de icon reeks. Daarnet nog eens geprobeerd en ik krijg het nu wel dicht. Maar spant toch rond mijn biceps. Morgen eens een ritje doen… Wie weet rekt het nog wat uit.
Van zodra je wat traint kloppen die maten toch niet meer… Je hebt normaal toch maar xs s m l xl en xxl. Die lappen er nog eens 4 bij.