De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

@Airjinx : rij je zondag de Meerdaal Classic?
Yup, dat is het plan. Jij komt voor de 100 neem ik aan?

Ik ga normaal afspreken met @SomeDude. Hij wil een kortere afstand rijden en voor mezelf hoeft 100km ook niet persé. (met heen en terug is dat 125).

Vorige jaren liep 80 en 100 altijd wel een heel eind samen, moet ik eens op mijn strava checken. En dan kreeg de 100 een extra lus van 20km om terug aan dezelfde bevoorrading te komen.
Hij had wat problemen met zijn fiets waar hij niet zeker van was dat ze opgelost gingen geraken voor zondag... Dus ja, moet het nog eens bekijken.

Yup, dat is het plan. Jij komt voor de 100 neem ik aan?

Ik ga normaal afspreken met @SomeDude. Hij wil een kortere afstand rijden en voor mezelf hoeft 100km ook niet persé. (met heen en terug is dat 125).

Vorige jaren liep 80 en 100 altijd wel een heel eind samen, moet ik eens op mijn strava checken. En dan kreeg de 100 een extra lus van 20km om terug aan dezelfde bevoorrading te komen.
Hij had wat problemen met zijn fiets waar hij niet zeker van was dat ze opgelost gingen geraken voor zondag... Dus ja, moet het nog eens bekijken.
Yep dat is het plan. Het weer ziet er alvast prima uit. Als je ene met een baard en een wit shirtje van de supra bazar ziet, dat ben ik niet.

(Maar wel mijne MTB-maat :oi22:).

Nieuwe fiets besteld: Canyon Aeroad CF SLX 8 Di2. Bij gebrek aan zwart, voor Metallic Acid gegaan.
2027_FULL_aeroad_cf-slx-9-di2_4534_R107_P12_oasrct
die kleur is prachtig, ik zou er zo mijn witte voor ruilen. Wel stom dat ze de wielen gedowngrade hebben naar arc1600 i.p.v. de 1400. Nuja, niet dat een 350 naaf zoveel slechter is al een 240 naaf.

Terug
Bovenaan