Pierre-Jean
Banned
Ge moet niet knijpen in uw stuur als ge over kasseien rijdt he
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja weet ik, maar het was zonder bij na te denkenGe moet niet knijpen in uw stuur als ge over kasseien rijdt he
. Groepritjes doen er ook geen goed aan want dan zit ik ook niet echt ontspannen.Ik heb die Rapha bib shorts en ik ben eigenlijk niet zo tevreden over de kwaliteit ervan. Nogal snel sporen van slijtage. Ik zou ze niet opnieuw kopen. Mijn favoriete broeken blijven die van La Passione.Ik ben wat aan het uitkijken naar een 'gravel' outfit.
Momenteel wat aan het kijken bij Castelli (Unlimited) en Rapha (Core).
Castelli bibshort kost zo'n 108€ bij Van Eyck en die van Rapha 135€.
Truitjes zijn zowat hetzelfde van prijs (70-80€).
Marketing wssWat is het verschil tussen 'gewone' en gravel bibs?

Marketing wss![]()

LP is me vrij onbekend.Ik heb die Rapha bib shorts en ik ben eigenlijk niet zo tevreden over de kwaliteit ervan. Nogal snel sporen van slijtage. Ik zou ze niet opnieuw kopen. Mijn favoriete broeken blijven die van La Passione.

Opzich doet de carbonpasta zijn werk danVraagje voor de handigen hier: carbon zadelpen voor het eerst sinds oktober ofzo nog eens willen losmaken om in te smeren met carbonpasta, maar geen beweging in te krijgen. Aero zadelpen, dus ronddraaien lukt niet. Ga het nu zo laten want deze zomer fietsvakantie dus liever 'niet naar de kloten helpen. Ga hem dus daarna naar de fietsenmaker doen, tenzij hier iemand een foolproof manier heeft om dat los te krijgen? Gaat om carbon zadelpen in carbon frame (Giant TCR).
Carbon op carbon moet er juist carbon pasta tussen om te voorkomen dat die in elkaar "groeien"Opzich doet de carbonpasta zijn werk dan
Dat je een aluminium en staal verbinding af en toe losmaakt om in te vetten kan ik begrijpen, maar bij carbon op carbon hoeft dat toch niet.
Yup weet ikDe carbon-pasta is juist een wrijvingspasta die ervoor zorgt dat beide componenten op elkaar "grippen" zonder dat je daar zware klemkrachten op moet zetten (die zwaarder zijn dan de component in kwestie aan kan).
Een vaste carbon zadelpen: wiggelen en voorzichtig wrikken, en hopen dat die meekomt. Ik zou de crankset verwijderen, en dan met je voet (zonder schoen) op het BB steunen door het kader, terwijl je je handen rond het zadel pakt en naar je toe trekt.
, maar was al een tijd geleden dat ik dat nog eens had aangebracht en dacht dat het niet slecht kon zijn om af & toe eens al het vuil vanonder de zadelpen te halen en eens opnieuw in te wrijven.