De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Dat is bijna een uur langer dan mij voor die 15km extra :D
Je begint met de jungle en dan de epic kom reverse. Na 1u had ik 26km en ik was nog niet boven. Ik denk dat na 1u08 boven was. Dan nog een 2e keer de kom, tussendoor de vulkaan als toetje en nog is door die jungle waar je goed 20 per uur rijdt. Ook de gewone kom doe je in beide richtingen. Er zijn eigenlijk geen 5km na elkaar die vlak zijn.
En er zijn ook minder starters op die afstand. Na de eerste kom zat ik in een groep van 7 man, de 2e kom ben ik helemaal alleen omhoog gereden en de volgende 25km met 2.

Je begint met de jungle en dan de epic kom reverse. Na 1u had ik 26km en ik was nog niet boven. Ik denk dat na 1u08 boven was. Dan nog een 2e keer de kom, tussendoor de vulkaan als toetje en nog is door die jungle waar je goed 20 per uur rijdt. Ook de gewone kom doe je in beide richtingen. Er zijn eigenlijk geen 5km na elkaar die vlak zijn.
En er zijn ook minder starters op die afstand. Na de eerste kom zat ik in een groep van 7 man, de 2e kom ben ik helemaal alleen omhoog gereden en de volgende 25km met 2.
Eet jij onderweg? Had wel wat sportdrank in mijn bus gedaan maar geen eten. Weet niet of het daar aan lag of gewoon omdat ik al teveel gegeven had dat de epic op einde er teveel aan was :D

Zwiftpower heeft precies issue, wou eens zien hoeveel ik effectief achter was op onze toppers van 3athlon (van Riel en Geens)

Laatst bewerkt:
Ik had een doos met gummy beertjes naast me staan, daar pak ik er dan geregeld eens een paar uit. Ne lion heb ik ook gegeten. Dat zal samen een 90gr koolhydraten zijn. En dan ook 2 bidons met poeder.
2u30 zonder eten moet op zich wel lukken. Tis ook te zien hoe hard je gereden hebt natuurlijk. Ik ben niet in de buurt van mijn overslag geweest. De kom's reed ik gewoon steady omhoog tegen 3w/kg

Reden die niet op de 525 vorig seizoen? Zie niet in waarom ze op een helium bij ons zouden rijden, want daarvoor pakken ze de Noah fast

Ik had een doos met gummy beertjes naast me staan, daar pak ik er dan geregeld eens een paar uit. Ne lion heb ik ook gegeten. Dat zal samen een 90gr koolhydraten zijn. En dan ook 2 bidons met poeder.
2u30 zonder eten moet op zich wel lukken. Tis ook te zien hoe hard je gereden hebt natuurlijk. Ik ben niet in de buurt van mijn overslag geweest. De kom's reed ik gewoon steady omhoog tegen 3w/kg
Te hard :D
3w/kg gem, HS rond de 160

Laatst bewerkt:
Reden die niet op de 525 vorig seizoen? Zie niet in waarom ze op een helium bij ons zouden rijden, want daarvoor pakken ze de Noah fast

Te hard :D
3w/kg gem, HS rond de 160
Ik vind de artikels niet direct terug maar meerdere renners waren niet tevreden met de Merckx fiets (Bardet oa dacht ik) waardoor ze maar een ridley helium als mercks hebben geschilderd.

Ik vind dat toch maar raar, die fietsen komen uit dezelfde fabriek in China en de ene is goed en de andere niet. Kan me moeilijk voorstellen dat er zo'n immens verschil zit tussen de 2 qua stijfheidswaarden.

Ik vind dat toch maar raar, die fietsen komen uit dezelfde fabriek in China en de ene is goed en de andere niet. Kan me moeilijk voorstellen dat er zo'n immens verschil zit tussen de 2 qua stijfheidswaarden.
Kan zijn dat het enkel 2019 was het eerste jaar met Merckx als sponsor. Merckx was toen nog maar juist gekocht door ridley. En Merckx is vroeger ook bij quick step buiten gegooid omdat Tony Martin niet wilde tekenen tot ze goede fietsen hadden.

Advies gevraagd aan de mountainbikers: Als jullie kunnen kiezen tussen deze twee modellen, welke geniet jullie voorkeur?

Scott Scale 930 (Link)
Orbea Alma M30 (Link)

LGIypoB.jpg

compleet vastgevroren.

Advies gevraagd aan de mountainbikers: Als jullie kunnen kiezen tussen deze twee modellen, welke geniet jullie voorkeur?

Scott Scale 930 (Link)
Orbea Alma M30 (Link)
Ik heb bij mijn fm een optie genomen op de Scale 930. Maar ik ben er nog niet over uit of ik hem effectief neem. Optie genomen een maand of 3 geleden en de levering is gepland in augustus, ik heb nog tijd om hem te laten weten of ik hem neem.
Het zou voor mij als 2e fiets dienen naast mijn fully. Maar ik heb dit jaar tot eind november met de fully gereden en dan zo'n natte vuile winter, dan ga ik met de HT ook amper rijden.

Scott Scale 930 (Link)
Orbea Alma M30 (Link)
Zonder er mee te rijden: Orbea, geometrie lijkt moderner en vergevingsgezinder, spec is algemeen beter, enkel de vork kan over gediscussieerd worden.

Terug
Bovenaan