DyNaRaX
Active member
Ik ook zeer tevreden van mijn Cube Attain GTC Pro 2018Toch ook content van mijn attain van 2017
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ook zeer tevreden van mijn Cube Attain GTC Pro 2018Toch ook content van mijn attain van 2017
die mannen bestellen rechtstreeks bij Shimano en dergelijkeVrees ervoor aangezien je aan geen enkel onderdeel gaat geraken![]()
Ook daar zijn gigantische tekorten hoor. Waarom denk je dat de levertijden van fietsen zo hoog is? Er zijn al minder grote merken die alleen nog frame sets verkopen omdat ze zo meer verkocht krijgen dan te moeten wachten op leveranciers.die mannen bestellen rechtstreeks bij Shimano en dergelijke
Toch ook content van mijn attain van 2017
Dat zijn natuurlijk de instappersIk ook zeer tevreden van mijn Cube Attain GTC Pro 2018

Tgoh mijn attain (sl ) van 18 was mis. Wel mix ultegra / 105 (ondertussen ultegra cassette op ) heeft mij 1500 gekost. Ik rij nog geen 5k per jaar, lijkt me wel voldoende. Twijfel wel in de toekomst voor gravel/mtb erbij, rij wel graag in de bossen / op de gravel.Dat zijn natuurlijk de instappers![]()

PolenSneeuw bijna weg? Waar woon jij? Finland?![]()
Ja, er zijn fietsenmakers die effectief herstellingen moeten weigeren omdat ze gewoon niet aan de vervangonderdelen geraken. De mensen die het zagen aankomen hebben voorraad ingeslagen voor de meest courante onderdelen van de meest courante groepsets (lees: de dingen die je dagdagelijks of wekelijks nodig gaat hebben). Zij die dat niet gedaan hebben en rekenden op de voorraad van de Europese verdeler zitten nu met lege handen, want er is de facto niets... voor niemand. Voor de thuis-sleutelaar niet, voor de fietsenmaker niet, voor de dealers niet en voor de fabrikanten niet. Het is zelfs zo dat er fietsenmakers & - fabrikanten gewoon onderdelen op de particuliere markt komen kopen.Ook daar zijn gigantische tekorten hoor.
Dat zijn natuurlijk de instappers![]()
Goed voor u, maar geen enkele cassette past op elke fiets net als ketting niet past op elke cassetteOp de eerste beste site kan ik al een cassette/ketting kopen dus zo een grote tekorten zullen het wel niet zijn...
Het was omdat @Airjinx sprak van instapper cubesMeer dan genoeg voor mij als eerste koersfiets, rij normaal mtb maar het kriebelde voor een koersfiets. Heb deze voor een prikje 2dehands kunnen kopen dus dat was ideaal voor mij, zeker aangezien ik een slechte rug heb en ik schrik had van de houding op een koersfiets.

Ik kan op elke site een casette kopen, maar de cassette die ik nodig zou hebben zou er al niet zijn.Op de eerste beste site kan ik al een cassette/ketting kopen dus zo een grote tekorten zullen het wel niet zijn...
Ik heb toch de indruk dat er van de meeste cassettes wel wat stock is, alleen niet van alle tandwielverhoudingen.Ik kan op elke site een casette kopen, maar de cassette die ik nodig zou hebben zou er al niet zijn.

ook cube MTB?Ik heb zo een instapmodel van Cube en hoewel ik dat een plezante fiets vind, die remmen zijn een ramp. Mijn mountainbike is wel een duurder model en die heeft hydraulische schijfremmen. Ik ben dan redelijk naïef voor een budget koersfiets gegaan dat ook schijfremmen had, maar dat zijn mechanische, en dat remt toch bijlange niet zo goed als die hydraulische. Ik denk dat ik voor die Cube dan toch beter velgremmen had gehad ofzo. Enfin, nog wat kilometers malen op deze vélo en dan zal ik volgend jaar wel eens upgraden. Dit jaar al een nieuwe mtb gekocht en twee nieuwe fietsen op een jaar krijg ik thuis niet uitgelegd![]()