SomeDude
Banned
Dan zeg ik altijd 'weer een bende dat niet eens tot 4 kan tellen'Dit weekend toch al veel groepen van 10 gezien, allemaal zelfde tenue. Kwestie van de vlag zo groot mogelijk te maken als de flikken je kruisen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan zeg ik altijd 'weer een bende dat niet eens tot 4 kan tellen'Dit weekend toch al veel groepen van 10 gezien, allemaal zelfde tenue. Kwestie van de vlag zo groot mogelijk te maken als de flikken je kruisen.
Vorige week kwam ik een groep 70+ tegen op hun elektrische fietsen, ze waren zeker met een stuk of 15.Dit weekend toch al veel groepen van 10 gezien, allemaal zelfde tenue. Kwestie van de vlag zo groot mogelijk te maken als de flikken je kruisen.
100percent akkoord hoor.Vorige week kwam ik een groep 70+ tegen op hun elektrische fietsen, ze waren zeker met een stuk of 15.
Maar goed, er zijn veel ergere dingen dan buiten te gaan fietsen. Het blijft nogal krom dat ik op mijn werk op een week in contact mag komen met een paar 100 man (ok met mondmasker) maar dat ik geen toertocht mag gaan rijden.

Echt? Denk dat ik hier nog nooit iemand zonder helm gezien heb op de MTB.Wat mij gisteren (tijdens de gezinswandeling) vooral opviel, was hoeveel mensen er dezer dagen zonder helm op weg zijn. Vooral op de mtb. Dat snap ik echt niet.
Wat mij gisteren (tijdens de gezinswandeling) vooral opviel, was hoeveel mensen er dezer dagen zonder helm op weg zijn. Vooral op de mtb. Dat snap ik echt niet.
Inderdaad. Toch vooral oude mannen.Diegene die ik zonder helm zie rondbollen zijn meestal oudere knarren op een koersfiets, die zich (aan hun outfit te zien) Marco Pantini wanen.. Echte onbegrijpelijk.
Das een redenering die ik nog regelmatig hoor... die contacten op het werk kan je echter niet vermijden (tenzij je stopt met werken), die contacten tijdens een VTT kan je wel vermijden. Uiteindelijk gaat het om zoveel mogelijk te beperken. Dan is het logisch dat ze die contacten vooral bij de vrijetijdsbesteding proberen te verminderen.Vorige week kwam ik een groep 70+ tegen op hun elektrische fietsen, ze waren zeker met een stuk of 15.
Maar goed, er zijn veel ergere dingen dan buiten te gaan fietsen. Het blijft nogal krom dat ik op mijn werk op een week in contact mag komen met een paar 100 man (ok met mondmasker) maar dat ik geen toertocht mag gaan rijden.
Tcho... zijn zeker niet alleen goed weer fietsers als je ziet hoe scherp een aantal van die mannen soms staan. Valt wel op dat het niet zelden kalende mannen zijn. Die willen hunne kale knikker gelijkmatig laten bruinen zeker?Inderdaad. Toch vooral oude mannen.
En ook gewoon de goed weer fietsers, normaal zag je die pas in mei opduiken maar hun seizoen is verlengd met dat alles toe is.

Through-axles zijn frame-afhankelijk, dus die zitten nooit bij een wielset. QR's hangt er echt vanaf, maar doorgaans ook niet (maar een QR is een QR, die zijn wel cross-compatible met elkaar, zolang de lengte maar juist is. Bij TA's heb je verschil in diameters, schroefdraad (pitch) en geometrie van de plug aan de andere kant.als je een nieuwe wielset koopt, zitten die steekassen of QR's + de hubs er dan bij, of krijg je enkel de wielen?
Een kameraad werkt in een psychiatrische instelling. Daar zijn allerlei regels als het aankomt op contact met patiënten, bezoekers, etc. En s'middags? Dan gaat het personeel gewoon in een volle cafetaria eten ...Das een redenering die ik nog regelmatig hoor... die contacten op het werk kan je echter niet vermijden (tenzij je stopt met werken), die contacten tijdens een VTT kan je wel vermijden. Uiteindelijk gaat het om zoveel mogelijk te beperken. Dan is het logisch dat ze die contacten vooral bij de vrijetijdsbesteding proberen te verminderen.
Uhu, bij mijn vriendin op school ook hoor... hele regeling met bubbles etc. En dan voeren ze die kleine mannen naar den opvang (voor/na school en tijdens de middag en smijten ze die allemaal samen op nen hoop)Een kameraad werkt in een psychiatrische instelling. Daar zijn allerlei regels als het aankomt op contact met patiënten, bezoekers, etc. En s'middags? Dan gaat het personeel gewoon in een volle cafetaria eten...