De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Hij is er jongen! Hij is er!
Gewoon JOIN openen, trainer aanzetten en starten maar!
Werkt gewoon ZA-LIG!

Ik blijf wel zwift gebruiken :unsure:
Iemand die me kan vertellen of de aansturings feature van JOIN goed werkt?
Ik ga mijn trainerroad waarschijnlijk niet vernieuwen en join proberen.

Iemand die me kan vertellen of de aansturings feature van JOIN goed werkt?
Ik ga mijn trainerroad waarschijnlijk niet vernieuwen en join proberen.
Werkt gewoon om het met één woord te zeggen, SUBLIEM!

Trainer aan, app openen, start klikken en gewoon beginnen trappen.
Het wordt echt niet makkelijker en sneller dan dat.

Welke systeem/merk gebruiken jullie als smartphone bevestiging op een MTB? Ik heb het liefst een bevestiging op de stuurpen.
Ik twijfel tussen quadlock en spconnect, zijn er nog andere aanraders?

Ik heb een Garmin Edge 520.
Als ik een workout doe en ik duw op de ronde knop (linksonder) gaat hij meteen verder naar het volgende deel van je workout.
Mijn vraag is, kan ik ook een ronde terug gaan en zoja hoe doe ik dat? (Ik weet dat dit bij een Edge 830 kan)

Blijkt dat je gemakkelijk 3u30 kan bollen op water en een handvol gummy bears zolang je de avond voordien maar genoeg friet en ribbekes hebt gegeten #traininghacks

Welke systeem/merk gebruiken jullie als smartphone bevestiging op een MTB? Ik heb het liefst een bevestiging op de stuurpen.
Ik twijfel tussen quadlock en spconnect, zijn er nog andere aanraders?
Ik heb een klein tasje die ik aan mijn bovenbuis hang. Die quadlocks en dergelijke werken toch enkel met een waterdichte gsm (toch in de winter/modder periode's)

Iemand die mij een hartslagmeter (borstband) kan aanraden icm Wahoo Element V2?
Ik reed nog met een oude die bij mijn Mio zat, maar vond die niet accuraat icm Wahoo en begint te mankeren, uitvallen enz.
Batterij al eens vervangen maar geen resultaat.
Van de hartslagmeter van Wahoo zelf lees ik wisselvallige commentaren.

Ik reed nog met een oude die bij mijn Mio zat, maar vond die niet accuraat icm Wahoo en begint te mankeren, uitvallen enz.
Ik gebruik deze met mijn Wahoo en werkt prima.

Blijkt dat je gemakkelijk 3u30 kan bollen op water en een handvol gummy bears zolang je de avond voordien maar genoeg friet en ribbekes hebt gegeten #traininghacks
Ik veronderstel dat je wel ontbeten hebt ‘s morgens voor je vertrekt? Als ik voor de rit eet moet ik ook niet eten voor een rit van 100km. (Zolang het plat is)

Meestal gebruik ik deze tijdens het fietsen:

Ik veronderstel dat je wel ontbeten hebt ‘s morgens voor je vertrekt? Als ik voor de rit eet moet ik ook niet eten voor een rit van 100km. (Zolang het plat is)
Dat wel ja. Een shake met banaan, havermout, whey en wat honing. Anders krijg ik sochtends amper iets door de keel. Enige oplossing is iets binnen gieten 😛.

Ik ben sinds vorige week terug van skireis en nu ga ik dus beginnen te trainen om in vorm te zijn tegen 1 juni, wanneer ik mee doe aan de Rally Di Romagna.

Sinds begin februari bijna niets op de fiets door (jawel, alweer) problemen aan de knie.
Oorzaak is voetballen deze keer. Daar ga ik mee stoppen. Veel te veel problemen mee.

Tegen juni zal ik normaal wel in vorm zijn als er geen ongelukken gebeuren en de motivatie terugkomt.
En dan midden juli hopelijk in bloedvorm voor de Transmaurienne Vanoise :)

Morgen ga ik op verkenning naar het Grenspark Kalmthoutse heide

Dat wel ja. Een shake met banaan, havermout, whey en wat honing. Anders krijg ik sochtends amper iets door de keel. Enige oplossing is iets binnen gieten 😛.
Bij mij is dat meestal yoghurt met honing of een mattentaart als er in huis zijn. Met 1 mattentaart kan ik ook wel even voort.

De Xand hartslagmeter via Futurum was lang de goedkoopste optie denk ik.

ben door mijn gellekesvooraad door, wou nieuwe kopen maar dat is allemaal zo duur geworden. Enkele aanraders die goed zijn prijs kwaliteit?

Terug
Bovenaan