Mr.Fingers
Well-known member
Soms heeft de man met de hamer geen 5 uur nodig hoor om zijn aanwezigheid kenbaar te maken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat zo? Het lijkt me precies enkel voor mensen met een licentie?Groepen van 10 (ook in clubverband )weer toegelaten![]()
Coronavirus (COVID19) - Update
Alle updates over wielerwedstrijden, -tochten en andere evenementen vind je hier.cycling.vlaanderen
![]()
Eten kan je voor 5u meepakken imo, enkel drank is een probleem (zeker als het warmer is)Soms heeft de man met de hamer geen 5 uur nodig hoor om zijn aanwezigheid kenbaar te maken.

Is dat zo? Het lijkt me precies enkel voor mensen met een licentie?
Ik kan er alleszins niet duidelijk aan opmaken dat het ok is om met 10 te fietsen zonder 'officiele' begeleider.
Das At duidelijker, dank!Alle updates Coronavirus
Update 08/03 Nieuwe buitenplan In essentie: Outdoor fietsen kan vanaf 8 maart in groepen met maximaal 10 personen. Zowel voor clubs als vriendengroepen. De algemene coronarichtlijnen blijven uiteraard gelden. Lees hierwww.vwb.be
Niet vergeten dat je 1,5m afstand moet bewaren. Het zal dus met 10 achter elkaar zijn en niet 2 aan 2 als je echt de regels wil volgen.Is dat zo? Het lijkt me precies enkel voor mensen met een licentie?
Ik kan er alleszins niet duidelijk aan opmaken dat het ok is om met 10 te fietsen zonder 'officiele' begeleider.
Das op id kaart/rijksregisternummer nu. Geen lidkaart meer nodigNu ik Cycling Vlaanderen zie passeren. Vroeger kreeg ik mijn lidkaart in de bus, dit jaar niks ontvangen ... moet ik ergens online een lidkaart downloaden?
Serieus? Pff, als er vroeger iemand voor je stond die bij de wielerbond zat en ze moesten die zijn rijksregister zien in te geven ... op die tijd kon ik nog is een stresskakske gaan doen en op tijd terugkeren.Das op id kaart/rijksregisternummer nu. Geen lidkaart meer nodig
Dat is toch gewoon scannenSerieus? Pff, als er vroeger iemand voor je stond die bij de wielerbond zat en ze moesten die zijn rijksregister zien in te geven ... op die tijd kon ik nog is een stresskakske gaan doen en op tijd terugkeren.

Barcode is een pak kleiner als op de lidkaart dus zal vaak niet lukken zeker. En dan heb je nog de mensen die de moeite niet nemen om iets van ID mee te pakken, kan die van de inschrijving beginnen zoeken op naam. Marc van uyttendaele, is dat met een C of een K? En Van Uyttendaele. 2 woorden, een Y, dubbele T en AE. Dusja, tegen dan heb ik gekakt.Dat is toch gewoon scannen![]()
Oakley. Goedkoper dan 100%, POC,.. En veel betere lenzen.Zo,,,
Wachtend op mijn Oxford D1125 via KBC Leaseplan van het werk heb ik alle benodigdheden, behalve een bril.
Wat raden jullie aan?
Mag wat kosten ...