De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Iemand hier met een canyon ultimate van jaar 2018-2020 zit er aan de onderkant van het frame een gat in de kader? Want ik stel me nu toch vragen , net fiets gehaald bij FM en nu zit er een gat van 2op3cm bij de trapas en kwil weten als dat normal is
Foto?

IMG_0671-680x481.jpg

IMG_8073.jpg

Schakelt de fiets goed? Misschien iets zoals op de foto vergeten terug te plaatsen? Zou wel straf zijn.

Pfff wat een gedoe, laat maar al zitten.

Hoe je dit verkrijgt?

• Download de Cycloo app
  • Koppel je Cycling Vlaanderen account aan Cycloo
  • Stuur een mailtje naar [email protected] met een screenshot van 'Mijn Profiel', waarop je barcode duidelijk zichtbaar is.

Je 1000 premies worden toegevoegd in je Cycloo app! Je kan met deze premies de couponcode vrijspelen waarmee je free shipping en Canyon Bike Guard verkrijgt. Deze coupon code geef je nadien in in de winkelwagen bij bestelling van jouw Canyon fiets.

Pfff wat een gedoe, laat maar al zitten.
Laat je even weten wat voor €240/u job jij doet wat dit lijkt mij de gemakkelijkste €60 van het jaar voor dat kwartiertje werk :unsure:

Is eerlijk gezegd maar evenveel werk als het oude 3% systeem en diej Mathieu antwoorde zeer snel toen ik vorig jaar mijn Grizl besteld heb. Echt waaay too easy money om zomaar te laten passeren imo.

Het weer ziet er goed uit de komende dagen! Verlang al om sochtends in korte broek en mouwen te kunnen vertrekken, toch een serieus verschil dan altijd te moeten denken aan welke kledij te moeten aantrekken
Dit vind ik toch geen korte mouwen weer. Tenzij je exact op die piek van 18°C gaat rijden maar zeker niet als je 's morgens vertrek. :unsure:

Voor mij zal het toch ook zomertenue zijn, maar wel mouw & beenstukken voor morgenvroeg. Pas na 11'n ergens wordt het 15+.
Is me ergens bijgebleven dat voor de kniegewrichten het beter is om deze onder de 15 bedekt te houden.

Al hangt dat natuurlijk ook wat af van zon/gevoelstemperatuur en hou me er ook zeker niet exact aan. Maar als het de eerste twee uren 9-12 graden is, dan ga ik er toch op letten. :)

Morgen ga ik starten in korte broek; korte mouwen + mouwstukken en windbreaker.
Start om 9u. Hopelijk is het te doen. Het blijft lastig weer
Idem. En dan stukken uitspelen along the way. Ik denk dat ik dit jaar nog maar 1x kort-kort heb gereden, op 18 maart.

Tour de Namur 118km cyclo gedaan. Nogmaals dank @Reverz!

Was echt heel lang geleden dat ik nog eens een cyclo gedaan had.
Was nog eens tof om te doen en goed georganiseerd.
Maar jongens daar doet dus echt de meest uiteenlopende publiek aan mee! :P
Dure fietsen die ik gezien heb! Wel geen garantie dat je snel een berg opfietst blijkbaar :P
En ook fameuze piepkramen…

En vooral ook gasten die niet beseffen dat het openbare weg is en de risico’s niet kunnen inschatten… direct na een afdaling mijnen boel moeten dichtgooien omdat er iemand gevallen was en de krankenwagen op de baan stond.

Iemand een route in militair domein van Leopoldsburg? Dan kunnen we daar mss een ride doen want dat is blijkbaar allemaal vrij toegankelijk tegenwoordig

Moet ik mij zorgen maken? Fiets is net geen maand oud. Is net boven het bracket.

Een FM vertelde mij dat hij voor een klant een gravelbike van Canyon in elkaar mocht monteren en die vertoonde duidelijke gebruiksporen. (Steenslag) Canyon verkoopt dus gebruikte fietsen als nieuw...

En mijn fiets heb ik besteld 28 februari en de voorziene leverdatum was 29.04 - 03.05. Uiteindelijk had ik hem al 30 maart. Ook een retourke ? :unsure:

De vraag die je u moet stellen is was deze schade er al toen de fiets uit de doos kwam?
Stoort deze schade u en heeft het impact op de de werking van de fiets?

Canyon verkoopt inderdaad retours voor een verminderd tarief in hun outlet.

Mijn ketting valt geregeld van mijn groot blad wanneer ik van het kleine naar het grote blad schakel. De ketting wordt over het blad heen geduwd.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen? Ultegra di2 12 speed.

Iemand een route in militair domein van Leopoldsburg? Dan kunnen we daar mss een ride doen want dat is blijkbaar allemaal vrij toegankelijk tegenwoordig
Vroeger (een jaar of 10 geleden) was daar een lus op zen militairs uitgepijld, dus gewoon pijltjes op de bomen geschilderd 😃. Vooral zorgen dat je niet op de schietvelden terecht komt

Terug
Bovenaan