De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Ik heb zo een zakje van thepack.cc. Heel handig voor in je achterzak.
Dit ziet er mij ook nog handig uit, voor tijdens langere ritten/trektochten:

Sleutels verstop ik op een strategische plek in mijn tuin. Als ik op verplaatsing ben haal ik de autosleutel eraf en steek ik die in mijn zadeltas. Rest van sleutelbos in de auto. GSM ook in achterzak.

Ik heb zo'n cheapo tasje op bovenbuis, maar dit is gewoon met velcro en beweegt constant naar links en rechts bij draaien.
Stuurtasje is geen optie, geen plek omdat garmin in het midden zit :p

Zadeltasje zit al vol met reservemateriaal :p

Ik heb zo'n cheapo tasje op bovenbuis, maar dit is gewoon met velcro en beweegt constant naar links en rechts bij draaien.
Stuurtasje is geen optie, geen plek omdat garmin in het midden zit :p

Zadeltasje zit al vol met reservemateriaal :p
Waarom zou een stuurtas niet lukken met een fietsgps? Vrijwel iedereen die zo'n tas gebruikt heeft een gps é ;)

Waarom zou een stuurtas niet lukken met een fietsgps? Vrijwel iedereen die zo'n tas gebruikt heeft een gps é ;)
Zou moeten kijken maar volgens mij weinig vrije plaats om die velcro ofzo te bevestigen.
GPS mount en bel, en kabels van shifters enzo zitten dan toch ook in de weg? Heb geen zo'n fancy cockpit dat alles ingewerkt zit :D

Eerst eens kijken of mijn huidig tasje op die nieuwe fiets nog zoveel weg en weer vliegt, anders koop ik iets om onder de buis te hangen

Voor de mannen met de dikke buik

8XTG3ubFyMzKkobQyeqA6S-970-80.jpg.webp

En voor de andere:

Waar steken jullie gsm, portefeuille, sleutels en dergelijke wanneer je gaat fietsen?

Gewoon los in die achterzakjes van mijn jas/shirt vertrouw ik toch precies niet...
GSM en sleutels los in de achterzak allemaal (zonder rits).
Ook op MTB ritten over ruw terrein in de Ardennen.

Tot nu toe nog niet foutgelopen :cool:

Als het droog is en blijft gsm los in een achterzak. Id, bankkaart en kaske van de garage in een ritszakje. Bij slecht weer alles in zo'n stevig ziploc zakje.

Terug
Bovenaan