Hebt ge thuis een Thule Epos 2 978?
Voor een ged begrip: ik zeg dit niet om op u te kappen ofzo - het is niet dat ik u niet kan luchten, zeg maar - edoch ik moet wel constateren dat ge zowat overal een mening over blijkt te hebben, dewelke ook steevast gedeeld wordt, ook al wordt de bal daar wel eens bij misgeslagen. Toch zo ongeveer exact hetgeen waar je derden nu op wijst.
Nee, maar het is ook een nieuwe fietsendrager die nog geen maand op de markt is. Dus zoveel zullen er nog niet verkocht zijn
Ik herhaalde alleen wat thule zelf in hun marketing gebruikte. Om 1000€ te rechtvaardigen.
Maar het ging mij meer dat Herman een reactie verwachte van “ja amai schandalig duur!”
Waar ik de opmerking maak dat thule ook het bedrijf is dat een fietstrailer verkoopt aan de scherpe prijs van 1124,95€ waarbij je ook nog een steekas van 74,99€ moet kopen. (Die ik trouwens beide al achter de fiets heb gehangen

toffe producten dat dan weer wel)
Dus echt schrikken van hun scherpe prijszetting hoef je niet te doen
@canyonfietsenmaker
Steen door zijn ruit gaan gooien! Het lef om niet aan een canyonrijder te willen verkopen!
Als je niet wilt werken aan een canyon omdat je voldoende werk hebt, so be it.
Dat je weigert iets te verkopen aan iemand die met een canyon rijdt dan ben je gewoon een triest persoon. Dat je dan voor uw klanten wel coulant bent zou ik toch mijn twijfels bij hebben.
Een negatieve review op andere mensen te waarschuwen lijkt me dan wel op zijn plek. Want ook niet iedereen die negatieve ervaring heeft borgt dit onder een review, dus elke terecht negatieve review is wel nuttig.
Maar goed hoeveel van het verhaal klopt ook effectief.
Ik denk dat fietsenmakers ook blij zijn met de e-bike hype. Dat zijn klanten die gewoon niet zelf lopen prutsen aan hun fiets, deze leasen en niet direct neuten over de kosten voor het herstellen en met de juiste tools en knowhow ook niet zo gigantisch moeilijk om te onderhouden.
Meestal zijn de merken ook vrij coulant dat je bij elektronische problemen gewoon direct zaken mag vervangen.
Of het zijn bomma’s die hun elektrische fiets enkel voor rond de kerk gebruiken en hem elk half jaar vlijtig binnensteken voor een onderhoud.
Een totaal ander publiek dan de wielertoerist die zelf loopt te knutselen aan zijn fiets, bouten doldraait, remschijven plooit en andere zaken loopt te massacreren en verwacht dat je dat wel even uitboort of recht voor 3€ en zeker wilt dat je geen nieuwe componenten steekt.
Tevens ook perfect op de hoogte van de prijs van een KMC ketting op bike24 en weet dat jij er veel meer voor vraagt, en ook niet vies is om dit aan te halen.