poeperman
Well-known member
ik vind het gewoon minstens even leuk om te sleutelen dan om te fietsen
Een doordeweekse dorpsfietsenmaker zou ik ook nooit willen worden, maar als je ziet voor hoeveel geld wielsets weggaan die gewoon een samenraapsel zijn van Chinese en Taiwanese onderdelen ***kuch** Hunt, Cuore,... ***kuch*** of een Chinees velgje met goeie naven en spaken zoals Stealth dan zie ik daar wel een businessmodel in.
Ook basisvorkonderhoud - als je dat kan aanbieden aan een prijs die net onder die van Sabma ligt, maar je geeft de luxe om de fiets in z'n geheel af te zetten ipv te moeten demonteren. Bied er nog een overpriced headsetvervanging bij aan en je hebt geen roeste studentenfietsen, nauwelijks investeringen in stock en materieel en je kan de hoofdprijs/uur vragen.
Een doordeweekse dorpsfietsenmaker zou ik ook nooit willen worden, maar als je ziet voor hoeveel geld wielsets weggaan die gewoon een samenraapsel zijn van Chinese en Taiwanese onderdelen ***kuch** Hunt, Cuore,... ***kuch*** of een Chinees velgje met goeie naven en spaken zoals Stealth dan zie ik daar wel een businessmodel in. Ook basisvorkonderhoud - als je dat kan aanbieden aan een prijs die net onder die van Sabma ligt, maar je geeft de luxe om de fiets in z'n geheel af te zetten ipv te moeten demonteren. Bied er nog een overpriced headsetvervanging bij aan en je hebt geen roeste studentenfietsen, nauwelijks investeringen in stock en materieel en je kan de hoofdprijs/uur vragen.
.