De Zwam-files

Die is daar sinds halfweg de jaren 90 nooit weg geweest. Toen Gert Verhulst het medialandschap definitief wou monopoliseren stuurde hij zijn toenmalige sturmabteilungs fuhrer Plop en diens rechterhand Klus achter de opstandige David de Boskabouter aan. Succesvol, want na 20+ jaar in de SM kelders van Mister V. is die man compleet gedeserontieerd en weet hij niet meer van welk hout pijlen maken. Marc Coucke, tot de wanhoop gedreven zou hierbij out of the box denkend het ideale profiel zien om RSC Anderlecht weer zijn identiteit terug te geven. Mister V. doet blijkbaar wel moeilijk over de release clausule van zijn boskabouter. Soit, dat hij datzelf maar uitlegt. Mij interesseert RSC Anderlecht eigenlijk niet. Gij stelt wel verontrustend veel vragen @Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield , als SEO zou gij dat toch allemaal al moeten weten? Wat hebben we aan een leider die we niet blindelings en kritiekloos kunnen volgen?
Ik ben SEO van het land van Zwam en weet alles. Echter moet ik dit op het gepaste moment naar buiten brengen om MisterV zijn plannen aan te tonen. En dan verder te onderzoeken

Ik ben SEO van het land van Zwam en weet alles. Echter moet ik dit op het gepaste moment naar buiten brengen om MisterV zijn plannen aan te tonen. En dan verder te onderzoeken
Onderzoeken allemaal goed en wel maar daadkracht is nodig. Als er niet spoedig ingegrepen wordt stort uw rijk hier snel in. Die Mister V. heeft samen met Baldrick een cunning plan bedacht om u af te leiden, en het werkt goed! Die hele battle royal is opgezet spel met door Mister V. betaalde pionnen die slechts twee instructies hebben gekregen :
1. zorgen dat geen enkel nummer van metallica de eerste ronde overleeft
2. zorgen dat de Confetti's die battle royale winnen om u en uw laatste medestanders mentaal te breken
Mij werd ook een bak Orval belooft om tegen Fade To Black te stemmen, maar tot op heden nog niks van gezien!
Als alwetende kunt ge zoiets toch niet nog langer ongestrafd laten passeren? Ik zou gewoon die eilanden van Mister V. terugclaimen in het algemeen veiligheidsbelang van het land van Zwam.

Onderzoeken allemaal goed en wel maar daadkracht is nodig. Als er niet spoedig ingegrepen wordt stort uw rijk hier snel in. Die Mister V. heeft samen met Baldrick een cunning plan bedacht om u af te leiden, en het werkt goed! Die hele battle royal is opgezet spel met door Mister V. betaalde pionnen die slechts twee instructies hebben gekregen :
1. zorgen dat geen enkel nummer van metallica de eerste ronde overleeft
2. zorgen dat de Confetti's die battle royale winnen om u en uw laatste medestanders mentaal te breken
Mij werd ook een bak Orval belooft om tegen Fade To Black te stemmen, maar tot op heden nog niks van gezien!
Als alwetende kunt ge zoiets toch niet nog langer ongestrafd laten passeren? Ik zou gewoon die eilanden van Mister V. terugclaimen in het algemeen veiligheidsbelang van het land van Zwam.
Het is inderdaad tijd om de eilanden om te dopen tot Zwamnia

Die Zwam-files houden menig journalist en burger al dagen bezig. Nu is er schriftelijk bewijs gevonden dat de zwam-SEO op zijn knieën minstens een kwartier op de fluit van Bob Dylan heeft geblazen, uit vrije wil en niét op diens beroemde mondharmonica! Big if true. Ik vind dat dit Jules zijn anti-Dylan beleid in de battles royales verklaart. Mossad en FSB/SVR hebben naar 't schijnt de video als drukkingsmiddel.

Die Zwam-files houden menig journalist en burger al dagen bezig. Nu is er schriftelijk bewijs gevonden dat de zwam-SEO op zijn knieën minstens een kwartier op de fluit van Bob Dylan heeft geblazen, uit vrije wil en niét op diens beroemde mondharmonica! Big if true. Ik vind dat dit Jules zijn anti-Dylan beleid in de battles royales verklaart. Mossad en FSB/SVR hebben naar 't schijnt de video als drukkingsmiddel.
Ik ontken alles ik was daar alleen om die mondharmonica zo diep in zijn strot te rammen dat hij er in zou stikken. Als SEO moet je ook vuil werk willen doen

Breaking!

Internationale spanningen lopen op ! Piratenvloot zet koers richting Zamnia! Invasie nakend?

Satellietbeelden tonen dat er een hele piratenvloot onder leiding van de Scheve Schuit koers heeft gezet richting Zamnia. Een bont allegaartje van gecancelde tv persoonlijkheden, hipsters with an attitude en ex-temptation island deelnemers hebben zich verenigd in de Stop Occupatie Alliantie (SOA) . De SOA zegt een speciale militaire operatie te moeten lanceren om de Eilanden die zij Nova-Profitariata noemen, te bevrijden nu de regering van kater Maximus de werkloosheidsuitkeringen in de tijd beperkt heeft waardoor Temptation Tim en Fabrizio hun geplande penisverlengingen bij vermaarde dokter Hoeyberghs niet meer kunnen betalen. Gevraagd naar een reactie stak woordvoerder Gringo zijn rechterhand in de lucht en onthield zich van verdere commentaar. Bent Van Looy begon dan weer aan een 43 minuten durende solo op zijn mondharp omdat niemand hem wat gevraagd heeft.

Update! Snorkelland vraagt internationale gemeenschap om vredeshandhavingstroepen te sturen
Snorkelland, buurland van Zamnia, bereidt zich voor op directe confrontatie met eender wie haar territoriale wateren betreedt. De Snorkels die al meer dan dertig jaar kampen met extreme armoede en deprivatie na hun verbanning naar de diepste bodems van de zee door Studio 100 tiran Gert Verhulst, vragen de internationale gemeenschap om een snelle de-escalatie. Het laatste wat Snorkelland nog kan gebruiken zijn hordes marginale gelukzoekers die de quasi onbestaande sociale zekerheid van Snorkelland nog meer onder druk zetten en sociale onlusten zouden provoceren.

Internationale gemeenschap stelt beslissing uit.
De Internationale gemeenschap is verbaasd te vernemen dat Snorkelland nog bestaat en nog Snorkels heeft. Overvallen door zoveel nieuwe informatie laat de Internationale gemeenschap weten aan Snorkelland dat de Winterspelen begonnen zijn en de Curling topper tussen Estland en Georgië nu toch even eerst alle aandacht vereist. De vraag van de Snorkels wordt geagendeerd na die van de Oeigoeren ten vroegste in 2084.

De Zwam-files: Schokkende onthullingen over SEO Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Het Zwamrijk davert op zijn grondvesten. Na maanden van geruchten, halve waarheden en volledige onzin, heeft onze redactie, gewapend met screenshots, verdraaide citaten en totaal ongefundeerde conclusies, het ultieme dossier samengesteld. Centraal: "SEO" Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield.

Wat begon als een ogenschijnlijk onschuldige Zwam-thread over MisterV’s mysterieuze eiland, ontsproten aan de fantasie van onze "SEO", ontpopte zich tot het grootste schandaal ooit gezien in Zwam. Volgens niet-geverifieerde bronnen zou "SEO" Winnfield een volledig eilanddossier hebben geopend, zonder bewijs hebben beweerd dat half bekend Vlaanderen daar rondloopt en vooral: Zichzelf benoemd hebben tot de enige echte waarheidsspreker:

Koen Crucke zou het eiland beheren als een soort tropisch operette-dictator
Mark Van Ranst zou er poker spelen met “vier Russen en een lama”
Koning Filip zou er breakdancen op sandalen
Kabouter Kwebbel zou er minister van Financiën zijn

Maar het Zwamvolk begint argwaan te krijgen. Het dossier onthult een verontrustend patroon: Winnfield verwees opvallend vaak naar kabouters: Kabouters verschenen opvallend vaak in zijn narratief en werden opvallend vaak als schuldigen aangeduid. Conclusie van onze onderzoeksredactie: Er is hier minstens sprake van kabouterbashing. Het Zwamvolk spreekt van “systematische discriminatie van mythische wezens en het mogelijk verhullen van bepaalde niet-gewenste handelingen met een niet nader genoemd kaboutervrouwtje." Volgens onze bronnen zou de "SEO" in een niet-vrijgegeven opname van De Zwamspraak hebben verklaard dat kaboutervrouwtjes overdrijven wanneer ze zeggen dat ze zich niet veilig voelen op hetzelfde eiland als een hitsige "SEO" die al jaren niet meer aan zijn trekken komt. Experts en influencers noemen dit een diplomatieke ramp van epische proporties. Onze redactie had een gesprek met het kaboutervrouwtje in kwestie. Enkele quotes uit dit gesprek:

“Ik voelde mij niet veilig op dat eiland. Hij bleef maar roepen dat hij de SEO was en dat de regels niet voor hem golden. Dat is geen leiderschap. Dat is kabouterintimidatie.”

“Wat hier gebeurd is, overstijgt het individuele conflict. Dit gaat over een structureel probleem waarbij machtsposities worden misbruikt om mythische minderheden systematisch te marginaliseren.”

Het Kabouter Liberation Front plant alvast acties. Zinloos geweld is niet uitgesloten.

Gezien de zelfverklaarde "SEO" hiermee de non-discriminatieregels van BeyondGaming flagrant schendt ziet onze redactie maar één oplossing om deze precaire situatie te ontmijnen: Een onmiddellijke afzetting als "SEO" en een spermaban, zonder kans op terugkeer.

De verenigde redacties van:
Het Laagste Nieuws
De Zwamgaard
De Gazet Van Zwam
Het Zwamblad
Knack

Laatst bewerkt:
De Zwam-files: Schokkende onthullingen over SEO Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Het Zwamrijk davert op zijn grondvesten. Na maanden van geruchten, halve waarheden en volledige onzin, heeft onze redactie, gewapend met screenshots, verdraaide citaten en totaal ongefundeerde conclusies, het ultieme dossier samengesteld. Centraal: "SEO" Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield.

Wat begon als een ogenschijnlijk onschuldige Zwam-thread over MisterV’s mysterieuze eiland, ontsproten aan de fantasie van onze "SEO", ontpopte zich tot het grootste schandaal ooit gezien in Zwam. Volgens niet-geverifieerde bronnen zou "SEO" Winnfield een volledig eilanddossier hebben geopend, zonder bewijs hebben beweerd dat half bekend Vlaanderen daar rondloopt en vooral: Zichzelf benoemd hebben tot de enige echte waarheidsspreker:

Maar het Zwamvolk begint argwaan te krijgen. Het dossier onthult een verontrustend patroon: Winnfield verwees opvallend vaak naar kabouters: Kabouters verschenen opvallend vaak in zijn narratief en werden opvallend vaak als schuldigen aangeduid. Conclusie van onze onderzoeksredactie: Er is hier minstens sprake van kabouterbashing. Het Zwamvolk spreekt van “systematische discriminatie van mythische wezens en het mogelijk verhullen van bepaalde niet-gewenste handelingen met een niet nader genoemd kaboutervrouwtje." Volgens onze bronnen zou de "SEO" in een niet-vrijgegeven opname van De Zwamspraak hebben verklaard dat kaboutervrouwtjes overdrijven wanneer ze zeggen dat ze zich niet veilig voelen op hetzelfde eiland als een hitsige "SEO" die al jaren niet meer aan zijn trekken komt. Experts en influencers noemen dit een diplomatieke ramp van epische proporties. Onze redactie had een gesprek met het kaboutervrouwtje in kwestie. Enkele quotes uit dit gesprek:

“Ik voelde mij niet veilig op dat eiland. Hij bleef maar roepen dat hij de SEO was en dat de regels niet voor hem golden. Dat is geen leiderschap. Dat is kabouterintimidatie.”

“Wat hier gebeurd is, overstijgt het individuele conflict. Dit gaat over een structureel probleem waarbij machtsposities worden misbruikt om mythische minderheden systematisch te marginaliseren.”

Het Kabouter Liberation Front plant alvast acties. Zinloos geweld is niet uitgesloten.

Gezien de zelfverklaarde "SEO" hiermee de non-discriminatieregels van BeyondGaming flagrant schendt ziet onze redactie maar één oplossing om deze precaire situatie te ontmijnen: Een onmiddellijke afzetting als "SEO" en een permaban, zonder kans op terugkeer.

Het Laagste Nieuws
De Zwamgaard
De Gazet Van Zwam
Het Zwamblad
Knack
Ah ik las daar even een spermaban... :unsure:

Never mind

images

Gezien de zelfverklaarde "SEO" hiermee de non-discriminatieregels van BeyondGaming flagrant schendt ziet onze redactie maar één oplossing om deze precaire situatie te ontmijnen: Een onmiddellijke afzetting als "SEO" en een permaban, zonder kans op terugkeer.

Het Laagste Nieuws
De Zwamgaard
De Gazet Van Zwam
Het Zwamblad
Knack
We zullen maar zwijgen over wat Bobientje mij wist te vertellen.

Gezien de periode van 14 dagen verstreken is en mister Victor-Andrew er niet in geslaagd is zijn zaak te bewijzen acht ik de feiten als onbewezen. Bij deze wordt hij verbannen wegens de feiten die hij zelf gepleegd heeft namelijk het molesteren van verschillende Oempaloempas

Terug
Bovenaan