Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In het land van zwam is dat allemaal toegestaanIk vind dat er hier nogal veel gezogen wordt... Uit ullen duim.
Eindelijk eens iets waar we het over eens zijn.In het land van zwam is dat allemaal toegestaan
Kan je die boodschap ook eens aan Julie geven aub?In het land van zwam is dat allemaal toegestaan
Julie bewandeld wel nog de weg van de monogamieKan je die boodschap ook eens aan Julie geven aub?
Da's straf, wie zit er hier dan al gans de dag aan mijn b**** te lik*** ?Julie bewandeld wel nog de weg van de monogamie
Edit: dus zit ze nog bij Das Ruigen Das
Uw schoothondjeDa's straf, wie zit er hier dan al gans de dag aan mijn b**** te lik*** ?
Forumgebruiker ofwa?Uw schoothondje

Forumgebruiker is een rottweiler das al geen schoothondje meerForumgebruiker ofwa?![]()
Neen, ik ben dan ook nen dasForumgebruiker is een rottweiler das al geen schoothondje meer
Dassen lijken wel wat op een stinkdier, ben je zeker?Neen, ik ben dan ook nen das
Wie was het dan wel?Forumgebruiker is een rottweiler das al geen schoothondje meer
Smell my fartDassen lijken wel wat op een stinkdier, ben je zeker?