De bestorming van het Zwam-capitool

first en foremost @Slyke , ik weet dat we afgesproken hebben om dit niet naar buiten te brengen, maar ik moet jullie iets opbiechten, neen laat het me anders bewoorden, @Slyke moet jullie iets opbiechten. Hij heeft namelijk in kortgeding een contactverbod gekregen voor Me Julie en zit met een enkelband vast in Knokke (buurt van het Albertstrand). @Slyke, if you read this message, laat iets van u horen... Ge weet dat wat er gebeurd is niet meer door den beugel kon... Love you bro...

Ik denk aan @Slyke als 25jarige hou ik mij afzijdig van 40+ers
Goh, vermits wij ook al eens naar een 25 jarige durven loeren, kan het geen kwaad dat je ook eens naar ons Julie'ke loert.

first en foremost @Slyke , ik weet dat we afgesproken hebben om dit niet naar buiten te brengen, maar ik moet jullie iets opbiechten, neen laat het me anders bewoorden, @Slyke moet jullie iets opbiechten. Hij heeft namelijk in kortgeding een contactverbod gekregen voor Me Julie en zit met een enkelband vast in Knokke (buurt van het Albertstrand). @Slyke, if you read this message, laat iets van u horen... Ge weet dat wat er gebeurd is niet meer door den beugel kon... Love you bro...
Ja, wat moet ik hiervan nu vinden?
Ik deel vertrouwelijke informatie in DM, spontaan dan nog wel, en da's nu de tweede keer dat de inhoud ervan publiekelijk wordt gemaakt.
Ik ging normaal ook nog de filmpjes van Julie van zondagavond in Knokke met jou delen (volledig geschoten in POV), maar wat moet ik daar nu mee doen?
Ik zal misschien toch een ander forumlid in vertrouwen moeten nemen.

@Slyke had mij toch laten bemiddelen het had goed kunnen komen
Da's nen echten SEO, se. Iemand die zijn volk begrijpt en duidelijke standpunten inneemt.
Niet donkerbruin grijs wit zoals in de analen van dit forum.

Conclusie: de hete Julie filmpjes, inclusief golden 🍾 zijn voor @Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield .

@MisterV : ja, misschien weet de jeugd wel wat golden 🍾 écht betekent.
Ok, ik geef het toe: ik heb ook een persoonlijke lijn met @MisterV , maar die is puur zakelijk en strikt vertrouwelijk.

Goh, vermits wij ook al eens naar een 25 jarige durven loeren, kan het geen kwaad dat je ook eens naar ons Julie'ke loert.
Loeren ja ma de rest is voor u he.
Ja, wat moet ik hiervan nu vinden?
Ik deel vertrouwelijke informatie in DM, spontaan dan nog wel, en da's nu de tweede keer dat de inhoud ervan publiekelijk wordt gemaakt.
Ik ging normaal ook nog de filmpjes van Julie van zondagavond in Knokke met jou delen (volledig geschoten in POV), maar wat moet ik daar nu mee doen?
Ik zal misschien toch een ander forumlid in vertrouwen moeten nemen.
Ge moet die filmpkes vervalsen met mister v zijn kop en naar studio 100 sturen voor de volgende aandeelhoudersmeeting. Of voor de bumba film.
Da's nen echten SEO, se. Iemand die zijn volk begrijpt en duidelijke standpunten inneemt.
Niet donkerbruin grijs wit zoals in de analen van dit forum.
Ik maak mij alvast verder klaar voor de bestorming. De bakfiets is uitgerust met bluetooth speakers en de volledige discografie van Marina Wally

Ja maar kameraad, was dat niet wat de vrederechter in zijn lijvig verslag heeft gezet?

De weerspiegelingen van uw 'ruimte' telescoop'ke reflecteerden te pas en te onpas in onze slaapkamer wanneer Me and Me Julie sweet sweet tender (heb ik al sweet gezegd?) sweet loving aan het maken waren... En de darkroom voor foto's te ontwikkelen was a bit much, don't you think?

Ja maar kameraad, was dat niet wat de vrederechter in zijn lijvig verslag heeft gezet?

De weerspiegelingen van uw 'ruimte' telescoop'ke reflecteerden te pas en te onpas in onze slaapkamer wanneer Me and Me Julie sweet sweet tender (heb ik al sweet gezegd?) sweet loving aan het maken waren... En de darkroom voor foto's te ontwikkelen was a bit much, don't you think?
Die flitsen waren morse code om u te waarschuwen voor Mister V zijn snode plannen. Slyke was u aant waarschuwen. Dat gij gouden douches zat te geven kon hij ook niet weten.

Ge moet die filmpkes vervalsen met mister v zijn kop en naar studio 100 sturen voor de volgende aandeelhoudersmeeting. Of voor de bumba film.
Alleen maar filmpjes geschoten in POV.
Dus geen kop zichtbaar van mij.
Enkel één specifiek onderdeel, maar daar is geen vergissing mogelijk met @MisterV 😁.

Ik maak mij alvast verder klaar voor de bestorming. De bakfiets is uitgerust met bluetooth speakers en de volledige discografie van Marina Wally
Euh ja, dat durf ik niemeer vragen aan chatgpt, se.

@MisterV : ik vrees dat je je vergist hebt van blonde stoot. Julie zit momenteel in Knokke.

Geniet van jouw golden 🍾 met/van/op (naast?) Marina Wally.
Wie weet nog waar Julie'tje zit momenteel, ik niet meer hoor!!!

Maar mijne gsm wel met de tracker in haar sjakosj die ze nog van wijlen Edouard Van de Wallen heeft gekocht...

Gddmnd, @MisterV, poten van Me Julie, of kgaan kwaad worden...

Terug
Bovenaan