De Zwam invasies

Valse beschuldigingen rondstrooien zonder enige grond van bewijs is een teken van een dictator in verval. @Ruigen Das kan in alle anonimiteit zijn lusten botvieren op zijn gingers.

Van onze "SEO" hebben we dan weer zeer compromitterende beelden gemaakt op het kinky modfest. Laat ons zeggen dat er flink wat Anusolresten aan zijn tong zullen hangen en de man met veel grootspraak stiekem toch een voorkeur blijkt te hebben voor een rol als sub, bij voorkeur op feestjes in Leuven met expat fysicaboys.
Ik ben daar nooit geweest want ze vonden mij niet hipster genoeg.

Julie heeft mij al u logbestanden bezorgd en Julie liegt nooit, ze fakete wel bij u

Ruigen we vergeven u, we pardonneren u maar dan moet het hier stoppen. Celine vraagt zelfs om iets te beginnen met Francisco Schuster gewoon om bij u weg te gaan. Het is te laat ge kunt nog terug

We weten dat Mister V beelden heeft van gij die van bil gaat met de teletubbies maar we weten ook dat dat deep fakes zijn, wij doen zoiets niet dat is enkel die stoute Mister V
T'is ni omdat ik hier slachtoffer ben dat ik moet plooien eh. Mijn formeel antwoord is:

Ai Cabron, viva la révolcion !

Als halve Spanjaard zeg ik u neen. Geen zwam deze keer
images

Geloof mij Paul...

jajajajajaja

Terug
Bovenaan