Dead Island 2

Nog niks van de voorgangers gespeeld, alleen maar Dying Light 1 & 2 maar dit ziet er toch wel heel lekker uit 🤘
Deftige gfx en kleurrijk, bruut geweld/finishers, veel mogelijkheden + vleugje humor.
Kanshebber voor mij.

Is het de moeite om Dead Island 1 te kopen voor 5eur? Deze game nog nooit gespeeld, maar de trailer ziet er wel echt fantastisch uit...

Is het de moeite om Dead Island 1 te kopen voor 5eur? Deze game nog nooit gespeeld, maar de trailer ziet er wel echt fantastisch uit...
Voor 5€ kunt ge nooit hard gekloot worden. En Dead Island 1 en Riptide zijn prima games, heb er mij in de tijd goed mee geamuseerd.

Voor 5€ kunt ge nooit hard gekloot worden. En Dead Island 1 en Riptide zijn prima games, heb er mij in de tijd goed mee geamuseerd.
Dead Island is fun en zeker goed, maar Riptide was toch een heel pak minder, echt niet goed imo.

Who do you voodoo bitch :love:

Ziet er goed uit, hoop toch echt dat het goed gaat zijn qua gameplay.

I'm a sucker voor zombiegames en zowel Dead Island als Dying Light waren big fun, maar hun opvolgers Dead Island Riptide en Dying Light 2 waren echt 2 sequals die op weinig trokken.

Ik ben een complete noob op gebied van gamemaking, maar hoe komt het eigenlijk dat een game dat ze ondertussen al wat, 10 jaar aan het ontwikkelen zijn, toch up to date graphics heeft?

Terug
Bovenaan