Dead Island 2

Who do you voodoo bitch :love:

Ziet er goed uit, hoop toch echt dat het goed gaat zijn qua gameplay.

I'm a sucker voor zombiegames en zowel Dead Island als Dying Light waren big fun, maar hun opvolgers Dead Island Riptide en Dying Light 2 waren echt 2 sequals die op weinig trokken.

Ik ben een complete noob op gebied van gamemaking, maar hoe komt het eigenlijk dat een game dat ze ondertussen al wat, 10 jaar aan het ontwikkelen zijn, toch up to date graphics heeft?
Komt omdat de game paar keer een andere ontwikkelaar heeft gehad, en nadien op de schop is gegaan.
Nu is de game in ontwikkeling bij Dambuster sinds 2019 en zij hebben er eindelijk iets deftig van gemaakt en gereleased.

Ben toch nog niet zeker of deze top zal worden.

Beetje opgezocht welke games ze allemaal hebben gemaakt...

Haze Homefront...

Ben toch nog niet zeker of deze top zal worden.

Beetje opgezocht welke games ze allemaal hebben gemaakt...

Haze Homefront...
Zijn al wat mensen die ik ken die de game al hebben. Ze vinden hem toch zeer goed spelen, graphics zijn ook top en geen frame drops.

Ik moet nog wachten tot vrijdag.

Ben ook nog een beetje voorzichtig met deze.
Vanaf morgen mogen de reviews online komen, moesten die meevallen dan bestel ik hem alsnog.

Ik kijk er ook kritisch naar, hoe lang heeft dat niet in ontwikkeling geweest enige wat mij zou boeien is de co-op.

Voorlopig minpunt van wat ik gezien heb op een yt review is dat main story 8u of minder is, en met de meeste sidemissies erbij 13-15u. Voor de rest wel veel dingen Ok.

Mensen zijn natuurlijk kritisch als een game al 10 jaar in ontwikkeling is. Ik ga hem toch kopen puur voor de co op.

8U is wel extreem weinig.
7/10 is ok. Als zombie game fan zal die score voor mij sowieso nog hoger liggen.
Nog examens tot eind april en dan haal ik hem binnen

Is geen echte open world meer zeker?
Grote fan van Dead Island 1 maar no Steam, no party. Zal hem volgend jaar wel kopen als die Epic exclusivity afloopt

Hmm ik gebruik epic voor fortnite dus voor mij niet zo erg maar heb toch ook wel liever alle gekochte games verzameld op mijn steam

Waarom is er eigenlijk zo een haat op Epic launcher?

Is toch ook gewoon gratis en de game blijft toch hetzelfde?
Is gewoon een kutbedrijf. Door fucking Fortnite heeft Epic money to burn en nu gooien ze dat gewoon af en toe naar uitgevers om bepaalde games exclusief op hun launcher te maken. Lamer kan het niet worden. Moesten het nu gewoon hun eigen games zijn zou ik het nog begrijpen maar third party exclusivity is gewoon lame.

Ik heb echt geen zin om mijn games/achievements/progress op pc op meerdere plaatsen te hebben. Dus als het niet op Steam staat, koop ik het niet of wacht ik tot die exclusiviteit verloopt.

Terug
Bovenaan