Dead Island 2

Late to the party, maar eindelijk een PS5 pro aangeschaft (eigenlijk in afwachting van GTA6).

Heb PS Plus extra genomen, eerste game die ik heb gedownload is Dead Island 2. I know, mss niet meteen de grootste AAA titel die alles uit het systeem haalt, maar de eerste Dead Island blijft één van de leukste games die ik heb gespeeld.

Voorlopig komt deze niet in de buurt, het is wel fun, maar de omgevingen en sfeer in die eerste waren toch echt een pak beter.

Dat en ik werd in het begin kotsmisselijk, nog nooit gehad in een game, niet normaal. Blijkbaar wel een gekend probleem bij deze. Heb motion blur uitgezet, fov op maximum en sensitivity verlaagd waardoor het gelukkig over is.

Dead Island 2 (PS5 Pro)

Toch heel plezante game, enorme veel fun gehad met de eerste en dat was bij deze ook het geval.

Ondertussen begonnen met Dead Island 2, zit nu net halfweg het verhaal, side quests probeer ik zoveel mogelijk voor te pakken om sterker te worden.
Echt wel toffe game eigenlijk, had het eens als free game bij Epic verkregen, maar geen setting die me normaal ligt en ergens wat te "cartoonachtig" naar mijn smaak. Blij dat ik er toch aan begonnen ben, wordt weer eentje om volledig uit te spelen. :)

Terug
Bovenaan