Diablo II: Resurrected

Diablo II: Resurrected

Meer spelers is beter voor runes (ook voor MF, exp,..), maar het kan wel solo.

Ik heb reeds geluk gehad: Vex (Cows), Ohm (Council in Durance lvl 3), Gul (Chaos Sanc), Ist (Chest in Ancient Tunnels). Nu is het al wel weer ff geleden. (Gul en Ist zijn geen HR's natuurlijk)

Voor de volledigheid, meer spelers zorgt enkel voor een lagere kans op de NoDrop kans. Van zodra het spel bepaalt dat een vijand een drop geeft maakt het aantal spelers niet meer uit, enkel mf om te bepalen of het unique/set/rare/magic/... is. Mf zelf heeft geen invloed op rune drops.

Samengevat: meer spelers = meer drops, maar geen invloed op type drops

Lvl 91 Sorc hier (Fire ball/Frozen Orb), wie will mag me altijd toevoegen op PSN: Sgt-Katana. (Stuur dan ook ff ineens een chat)
Kan altijd helpen met rushes of om wat Chaos of Baal runs te doen.

Momenteel Keysets aan het verzamelen om binnenkort een Smiter te beginnen lvlen.
Toegevoegd. Lvl 83 sorc en aan het prutsen in hell act 3 😁

Rond de middag een eth CV 4s gevonden bij countess...wil er een deftige insight van maken maar heb al 7 hel runes verprutst en niet hoger geraakt dan lvl14 med aura :D

Nog mensen die D2 spelen?
Ik ben er 15 jaar nadat ik het laatst het origineel speelde, weer mee begonnen :D
Ziet er wel goed uit wat ze met de gfx gedaan hebben. Shared stash lijkt me ook wel handig.

niemand die de nieuwe expansion speelt? mijn review komt er allesinds binnenkort aan ;)
Ik dacht even dat ge hier verkeerd zat maar ik heb het opgezocht en idd een nieuwe expansion voor D2... een Warlock voor 25EUR (da's durven ze). WTF
Ze zullen daar bij Blizzard denken, ai D4 gaat niet hard, dan maar D2 (de beste) terug verder uitmelken?

Tja. De Blizzard fanbase denkt waarschijnlijk dat dit een koopje is :p

Lijkt alvast goed te worden onthaald.

Tuurlijk speel ik dit.
Level 58 nightmare - abyss/miasma Lock
De nieuwe poe-like stash aanpassingen zijn ook een aangename verandering.

Voor een spel dat ik sowieso honderden uren speel is die prijs peanuts.
Hopelijk krijgen we toch nog de ooit gecancelde 'Salvation' expansie die ons act 6 en een cleric class gingen brengen.
Ik leg daar onmiddelijk nog eens 25 euro voor op tafel.:biglaugh:

Straks Season start trouwens - beetje ambetant uur voor ons dus zal eerder morgen worden voor mij. (2am CET vrijdag op zaterdag)

Laatst bewerkt:
Ik dacht even dat ge hier verkeerd zat maar ik heb het opgezocht en idd een nieuwe expansion voor D2... een Warlock voor 25EUR (da's durven ze). WTF
Ze zullen daar bij Blizzard denken, ai D4 gaat niet hard, dan maar D2 (de beste) terug verder uitmelken?
het is niet enkel een nieuwe class, maar ook een pak extra stash tabs en andere QOL features.

in path of exile ( voor mij de enige echte D2 sequel), betaal je daar ook voor. maar die is F2P natuurlijk...

Had inderdaad 15@ 20 euro mogen zijn en voor 30-40 euro had ik een nieuwe act etc verwacht, maarja we kennen blizzard ondertussen he.

Hopelijk is dit een precedent naar een echte expansion ipv een veredelde patch + nieuwe classe.

In ieder geval ik heb er wel plezier mee... En moest ik geen reviewcode gekregen hebben had ik die 25 euro waarschijnlijk ook gelegd ( met enige tegenzin).

Vote with your wallet zeggen ze, maar als we d2 verder ontwikkeld willen zien worden gaat deze goed moeten verkopen en dat wil ik om eerlijk te zijn wel. Stel u voor dat we ooit een deftige endgame krijgen zoals poe maps....

Btw voor de liefhebbers, check 'Darkhaven' op steam.
Ex-diablo 1&2 devs die hun eigen game maken, momenteel ook redelijk uitgebreide demo van te spelen op Steam.

Season HC begonnen als lock.
Terug miasma/abyss.
Level 30 en net aan begin Nightmare playthrough.
Ik speel echt wel graag met die Warlock.
Hopelijk staat hij mij ook aan in D4.

Terug
Bovenaan