Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meer spelers is beter voor runes (ook voor MF, exp,..), maar het kan wel solo.
Ik heb reeds geluk gehad: Vex (Cows), Ohm (Council in Durance lvl 3), Gul (Chaos Sanc), Ist (Chest in Ancient Tunnels). Nu is het al wel weer ff geleden. (Gul en Ist zijn geen HR's natuurlijk)
Toegevoegd. Lvl 83 sorc en aan het prutsen in hell act 3Lvl 91 Sorc hier (Fire ball/Frozen Orb), wie will mag me altijd toevoegen op PSN: Sgt-Katana. (Stuur dan ook ff ineens een chat)
Kan altijd helpen met rushes of om wat Chaos of Baal runs te doen.
Momenteel Keysets aan het verzamelen om binnenkort een Smiter te beginnen lvlen.

Best keer mailtje sturen naar MS, zullen u wel kunnen helpen!Net ergens gelezen dat je minstens elke 30 dagen moet inloggen, anders raakt je game onspeelbaar?
Ik dacht even dat ge hier verkeerd zat maar ik heb het opgezocht en idd een nieuwe expansion voor D2... een Warlock voor 25EUR (da's durven ze). WTFniemand die de nieuwe expansion speelt? mijn review komt er allesinds binnenkort aan![]()
Voor Blizzard-normen is dit idd spotgoedkoopTja. De Blizzard fanbase denkt waarschijnlijk dat dit een koopje is
Lijkt alvast goed te worden onthaald.

het is niet enkel een nieuwe class, maar ook een pak extra stash tabs en andere QOL features.Ik dacht even dat ge hier verkeerd zat maar ik heb het opgezocht en idd een nieuwe expansion voor D2... een Warlock voor 25EUR (da's durven ze). WTF
Ze zullen daar bij Blizzard denken, ai D4 gaat niet hard, dan maar D2 (de beste) terug verder uitmelken?
Bij mij kriebelt het ook, maar als ik weet hoeveel uren ik er weer ga insteken...hmm.Ik ben opnieuw begonnen!
Ja das idd hier ook t dilemma.een beetjeBij mij kriebelt het ook, maar als ik weet hoeveel uren ik er weer ga insteken...hmm.