Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het issue te weinig life?Nu zit ik vast bij de boss van de capstone 70 dungeon, de rest van de dungeon was easy peasy
Vanaf dat mijn skills moet reloaden, ist soms ne 1shot, ik krijg hem tot iets boven 50% en dan is het omzeepIs het issue te weinig life?
Zo ja eventueel al je gems slots voor die encounter opvullen met zo hoog mogelijk rode gems, dat zal al wat schelen.
Eventueel een incense maken bij de alchemist met +life.
En voor de rest op de juiste momenten dodgen, en tussen de clutter gaan staan die hij op de grond gooit.
En anders zal er niet veel meer opzitten dan nog wat beter equip verzamelen, coop/boost doen of nog een paar levels te wachten.
Ik heb gisteren nog een collega geboost die er op level 63 ook nog niet voorbij kon.
Vanaf dat mijn skills moet reloaden, ist soms ne 1shot, ik krijg hem tot iets boven 50% en dan is het omzeep
Je bedoeld wellicht World tier 1 en 3?Is het beter van Nighmare 3 dungeon te doen dan Nighmare 1 eigenlijk?
Ik zit al een hele tijd op T3, dus ik bedoel de Nightmare dungeons.Je bedoeld wellicht World tier 1 en 3?
Nightmare dungeons heb je niet onder T3.
Indien je bedoeld een nightmare Sigil tier 1 en tier 3, daar maakt het niet uit neen, drops zijn niet afhankelijk van de tier van de dungeon.
Maar als je de maximum extra xp wilt van 25% tijdens zo een run, moet je wel zorgen dat de mobs minstens 3 levels hoger zijn dan jezelf.
(zie mijn uitleg en tabel in 1 van mijn vorige feedback van deze week)
(onderstaande is van voor die grote patch van gisteren, ik heb niet gechecked of daar iets aan veranderd is)
World tier 2 =
World tier 3 =
- 20% XP bonus
- 15% gold bonus from monsters
- Increased enemy difficulty
World tier 4 =
- 100% XP bonus
- Non-physical resistances reduced by 20% for the player
- Champion monsters can spawn
- Sacred and Unique items can drop
- Nightmare Sigils can drop
Alle guides onder "resources" op maxroll.gg is aan te raden btw, meeste staat daar allemaal duidelijk uitgelegd.
- 200% XP bonus
- Non-physical resistances reduced by 40% for the player
- Ancestral items and new Unique items can drop
![]()
Difficulty Overview for Diablo 4 - Maxroll.gg D4
Learn about the Difficulty progression, and how to best approach your time in Sanctuary, in this Diablo 4 Difficulty Overview guide.maxroll.gg
idd, maar in T3 heb je max een lvl 20, als je daar boven wil moet je naar T4 gaan.Ik zit al een hele tijd op T3, dus ik bedoel de Nightmare dungeons.
Zelf opgezocht en dat zijn de rifts van Diablo 3 als ik juist ben.
Dus hoe hoger de dungeon, hoe beter dan.
Ik ging er ook nogal onvoorbereid in op Lvl 64.Nu zit ik vast bij de boss van de capstone 70 dungeon, de rest van de dungeon was easy peasy
Kan in group play jaWat een klucht, ik geraak echt niet voorbij capstone dungeon baas met mijn 48 barrage en death trap rogue (van wudijo).
Build is nog niet optimaal, maar had het wel gemakkelijker verwacht.
Kan dat ook via group play? Want dan mag iemand mij meenemen hoor…

Voor zover ik weet niet.is er enig voordeel om de statues of lilith pas in world tier 3 te doen?
Ik heb geen problemen gehad met mijn rogue (al van dag 1 twisted blades build) en ik zal dit weekend eindelijk 100 zijn.Kan in group play ja
Heb je uw aspects staan en gear geupgrade?
Dacht dat rogue zo OP was..