Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je eens je build sharen? Heb ook een arc lash buildarc lash build doet het nog altijd op tier28, nog niet zo hoog i know, maar toch
4-5 elites, lvl 78 ding, unique drop en hoogste crit van 410k
Welk level was je dan als ik vragen mag ?Had het met mijn whirlwind barbarian ook eerst moeilijk in die Capstone, kreeg hem maximaal halfweg en dan waren mijn potions op. Uiteindelijk dan toch maar de aspects op mijn gear gezet. Wou dit eerst niet doen omdat ik mijn rare mats niet wou gebruiken op gear die zo snel wisselt. Maar die aspects maakte een groot verschil, eenmaal die erop stonden was het een redelijke easy fight.
Paar dagen geleden ook gehad. Aantal keer heropstarten en dan werkte het terug.
Daar gewoon die aspects die je unlocked door dungeons opzetten (zijn min roll maar beter dan niets). 1 keer je een wapen hebt waar je denkt lang mee te doen een beter aspect er op zetten. 300dps meer is echt wel teveel om niet te gebruiken.Paar dagen geleden ook gehad. Aantal keer heropstarten en dan werkte het terug.
Ondertussen naar level 50 gegaan, nog wat statues gezocht en aspects gewisseld en dan toch redelijk vlot voorbij capstone geraakt. Wel zot wat voor verschil 2 of 3 aspects kunnen maken.
Wel opnieuw hetzelfde probleem. Ik merk dat er bijvoorbeeld vaak wapens droppen met 200-300-400 meer dps. Maar je kan toch moeilijk elke keer opnieuw equippen, upgraden en aspect erop zwieren? Of pak je best enkel legendaries?
Ben nu lvl 71 en altijd Ice shard gedaan, ging heel goed zonder gear rond dat level.Welke sorc build is aan te raden zonder gear? Ervan uit gaan dat ik enkel de aspects van de dungeons kan gebruiken? Vanaf lvl 50.
Kan je eens je build sharen? Heb ook een arc lash build
Je gebruikt ook arc lash, teleport, frozen shield, flame shield , unstable currentsen frost nova precies?
arc lash build kan met een minimum aan gear, zelfde link van maxroll volgenWelke sorc build is aan te raden zonder gear? Ervan uit gaan dat ik enkel de aspects van de dungeons kan gebruiken? Vanaf lvl 50.

Waarom zou je daar over vrezen?Vind dat season 1 toch veel te snel start... Ik ben zelf zinnens gewoon in de eternal realm te blijven, maar vrees dat er veel volk seasons gaat spelen.

De eerste keer dat ik probeerde was ik lvl 48 maar toen had ik het zelfs moeilijk met de gewone mobs te clearen. Had de story uitgespeeld op WT1 en de stap naar die capstone dungeon met lvl50 mobs was blijkbaar te groot. Dan heb ik mij bezig gehouden met elk gebied naar naar lvl3 renown te krijgen op WT2 om al de extra potionslots te unlocken. Toen ik daar mee klaar was zat ik aan lvl50, de gewone mobs gingen redelijk neer nu in de capstone, wel soms nog problemen met de elites. Maar de endboss bleek nog steeds te moeilijk. Dan heb ik vooral tree of whispers quests gefarmed om zo betere gear te verzamelen. Toen op lvl51 nog eens geprobeerd, ging weer iets vlotter maar nog altijd was die laatste boss er teveel aan. Dan die aspects op mijn gear gezet en dat was echt wel een verschil. Dus, nog steeds op lvl51, opnieuw geprobeerd met de aspects en vloog door die dungeon, kon plots gemakkelijk 2 packs tegelijk aan. De laatste boss was nog steeds pittig maar niet meer onhaalbaar. De eerste pogingen was het net niet en bij poging 3 was het raak.Welk level was je dan als ik vragen mag ?
Ik ben nu level 62 en het lukt me nog niet.
Kost gewoon 70 euro hoor, enige verschil in de duurde versies is die battlepass en die Wings van inarius die je kunt hebben als rug.Ik wil dit spel ook zo graag kopen, maar 90 of100 euro is er wel serieus over? Wat is het verschil mey die gewone versie? Ja, die battle passes, maar wat is dat precies? Ik heb Diablo 3 gespeeld; maar ik heb zover ik me kan herrineren noot een season gedaan? Dus wat is dan een andere meerwaade van die battle passes?
Rewards aan die battlepass zijn cosmetics.Ik wil dit spel ook zo graag kopen, maar 90 of100 euro is er wel serieus over? Wat is het verschil mey die gewone versie? Ja, die battle passes, maar wat is dat precies? Ik heb Diablo 3 gespeeld; maar ik heb zover ik me kan herrineren noot een season gedaan? Dus wat is dan een andere meerwaade van die battle passes?