Mixhell
Well-known member
+ nieuwe patch die er aan komt (morgen?)Zou er veel aan de builds veranderen? Wrs wel met die nieuwe gems en aspects zeker?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+ nieuwe patch die er aan komt (morgen?)Zou er veel aan de builds veranderen? Wrs wel met die nieuwe gems en aspects zeker?
Da heeft mss 1-2 uur geduurd, das nu toch echt niet zo veel werk? Maken dat ge overal renown tier 5 hebt duurt toch aanzienlijk langer dan die altarkes pakken.Ben klaar voor season 1 alle altaars gedaan, maar wat een karwei was me dat ben geen fan van dergelijke zaken gelukkig is dit voor al mijn toekomstige chars.
Dat maakt inderdaad niet uit, ik wou maar zeggen van het totaal van dingen dat je moet doen is die altars vinden absoluut niet het meeste werk.Renown tier 5 maakt toch niet uit voor seasons?
Is het niet enkel de renown van map exploratie en de altars die je krijgt? De rest van renown moet je toch opnieuw doen?

Echt? Da is wel dom tbh.Je krijgt je rewards mee naar season 1, (skill points en extra potion unlocks).
Echt? Da is wel dom tbh.
Heeft bij mij toch wel wat langer geduurd dan 2 uur, ging net vragen krijg je je Paragon en die obols ook mee ?Ben klaar voor season 1 alle altaars gedaan, maar wat een karwei was me dat ben geen fan van dergelijke zaken gelukkig is dit voor al mijn toekomstige chars.
Ja idd, ik heb er tss de 3-4 uur over gedaan om ze zo goed als allemaal te gaan halen.Heeft bij mij toch wel wat langer geduurd dan 2 uur, ging net vragen krijg je je Paragon en die obols ook mee ?
Ik vond dat ze echt wel goed verstopt zaten, no way dat ik ze allemaal zelf gevonden zou hebben.Zal mss ook wat aan men speelstijl gelegen hebben, ik ben niet door de main story gerushed en heb telkens zone per zone de Main en side Q gevolgd, ik had door natuurlijke progressie wel al veel altars want je loopt ze geregeld voorbij, de opkuis nadien was echt niet veel werk. In totaal zal dat mss langer geweest zijn dan 2 uur, maar dat merk/voel je niet als ze ze hier en daar al op pikt tijdens het questen.
Zelfde geld ook voor renown in general trouwens, de opkuis daarvan was niet zo lang omdat ik gewoon overal al op niveau 4 zat.
Nee dat sowieso niet, sommige zag ik zelf met een marker niet meteen staan. Maar in elke regio had ik wel zeker 1/3 gewoon zelf gevonden zonder specifiek naar te zoeken, soms zelf iets meer.no way dat ik ze allemaal zelf gevonden zou hebben.