Diablo IV

Diablo IV

Ik blijf gewoon bij Barbarian. Heb hem nu in pre-season gespeeld zonder guides of hulp.
In Season1 wil ik het nu eens doen met en kijken hoe ver we geraken er mee, was best wel tevreden over mijn char nu.

Ter info na de patch is het de bedoeling dat je inlogt met je chr waar je het meeste progress bij hebt dus volledige map hebt gecleared en altars hebt zodat je progress wordt overgezet op de season. Als je dit niet doet zal de progress niet worden overgezet.

Ben klaar voor season 1 alle altaars gedaan, maar wat een karwei was me dat ben geen fan van dergelijke zaken gelukkig is dit voor al mijn toekomstige chars.

Ben klaar voor season 1 alle altaars gedaan, maar wat een karwei was me dat ben geen fan van dergelijke zaken gelukkig is dit voor al mijn toekomstige chars.
Da heeft mss 1-2 uur geduurd, das nu toch echt niet zo veel werk? Maken dat ge overal renown tier 5 hebt duurt toch aanzienlijk langer dan die altarkes pakken.

Renown tier 5 maakt toch niet uit voor seasons? :unsure:
Is het niet enkel de renown van map exploratie en de altars die je krijgt? De rest van renown moet je toch opnieuw doen?

Renown tier 5 maakt toch niet uit voor seasons? :unsure:
Is het niet enkel de renown van map exploratie en de altars die je krijgt? De rest van renown moet je toch opnieuw doen?
Dat maakt inderdaad niet uit, ik wou maar zeggen van het totaal van dingen dat je moet doen is die altars vinden absoluut niet het meeste werk.
In season1 als je volledig wilt mee zijn ga je sowieso nog veel tijd steken in de renown, dat die altars niet meer moeten gaat niet echt veel verschil maken.

Je krijgt je rewards mee naar season 1, (skill points en extra potion unlocks).
Dus de renown in season 1 is enkel XP + gold indien je al die rewards unlocked hebt.
Net zoals dat nu ook al zo is als je een nieuwe char maakte op de eternal.

Dus neen, ik ga der alleszins niet 'veel meer tijd insteken' :)

Echt? Da is wel dom tbh.
Screenshot-2.jpg

Die stat bonussen van de altars.
En dat laatste puntje zijn die extra skill points en die extra potions.

Dus tenzij ze daar nu plotseling nieuwe renown rewards aanhangen, zal het enkel xp en gold zijn.
Ik heb alleszins nog nergens gelezen dat er nieuwe rewards zouden zijn.

Het enige dat mij ook niet echt duidelijk is zijn de paragon punten.
Want die kreeg je ook extra als renown rewards, en overal lees ik dat paragon punten niet mee overgaan naar season.
Maar tis me niet duidelijk of je die dan wel opnieuw als rewards krijgt via renown, of ze gewoon bedoelen dat je ze pas krijgt op level 50
zoals nu op de eternal. (wat logisch is aangezien je ze niet vroeger kan gebruiken)

Heeft bij mij toch wel wat langer geduurd dan 2 uur, ging net vragen krijg je je Paragon en die obols ook mee ?

Heeft bij mij toch wel wat langer geduurd dan 2 uur, ging net vragen krijg je je Paragon en die obols ook mee ?
Ja idd, ik heb er tss de 3-4 uur over gedaan om ze zo goed als allemaal te gaan halen.
En die paragons is zoals ik als zei me ook niet duidelijk maar ik vermoed neen.

Die orio's is minste van mijn zorgen, die krijg je sowieso genoeg/automatisch door je activities in spel.

Dus tja, misschien moet ik dan toch nog eens wat renown doen voor die paragons,
maar alst enkel voor xp en gold is zal dat toch mijn laatste prio zijn.
In tegenstelling tot mijn eerst run, waar ik die renown onmiddelijk na mijn campaign volledig gedaan heb.

Zal mss ook wat aan men speelstijl gelegen hebben, ik ben niet door de main story gerushed en heb telkens zone per zone de Main en side Q gevolgd, ik had door natuurlijke progressie wel al veel altars want je loopt ze geregeld voorbij, de opkuis nadien was echt niet veel werk. In totaal zal dat mss langer geweest zijn dan 2 uur, maar dat merk/voel je niet als ze ze hier en daar al op pikt tijdens het questen.

Zelfde geld ook voor renown in general trouwens, de opkuis daarvan was niet zo lang omdat ik gewoon overal al op niveau 4 zat.

Zal mss ook wat aan men speelstijl gelegen hebben, ik ben niet door de main story gerushed en heb telkens zone per zone de Main en side Q gevolgd, ik had door natuurlijke progressie wel al veel altars want je loopt ze geregeld voorbij, de opkuis nadien was echt niet veel werk. In totaal zal dat mss langer geweest zijn dan 2 uur, maar dat merk/voel je niet als ze ze hier en daar al op pikt tijdens het questen.

Zelfde geld ook voor renown in general trouwens, de opkuis daarvan was niet zo lang omdat ik gewoon overal al op niveau 4 zat.
Ik vond dat ze echt wel goed verstopt zaten, no way dat ik ze allemaal zelf gevonden zou hebben.

no way dat ik ze allemaal zelf gevonden zou hebben.
Nee dat sowieso niet, sommige zag ik zelf met een marker niet meteen staan. Maar in elke regio had ik wel zeker 1/3 gewoon zelf gevonden zonder specifiek naar te zoeken, soms zelf iets meer.

Net op tijd 'klaar' geraakt voor season 1: altars gedaan, 60 gehit en world tier 4 vrijgespeeld op sorcerer.
Benieuwd naar de patch notes..
Beslissing welke class zal hier toch wat op gebaseerd zijn. Twijfel tss druid of rogue alleszins

ook net die altars gedaan en lvl 60, maar world tier 4 niet gelukt vandaag. die dungeon voor 2 3de gekukt, maar daarna telkens one hitted door ene. is het echt nosig om world tier 4 te halen voor season 1 begint
?

eindelijk lvl 100 op sorc
laatste lvl's begon het wel tegen te steken, bijna iedere dungeon wel ergens oneshotted van mobs die je nog niet kon zien...
uber lilith begin ik zelfs niet aan :)

Terug
Bovenaan