Diablo IV

Diablo IV

Damm toch campaign skip doen..

Bij die season objectives staat er eentje waar bij staat dat die hearts enkel droppen vanaf na de campaign of skip campaign.
En ik krijg die season story ook niet en ondertussen in de main hub.

Laatst bewerkt:
Yes dat werkt! Maar de stats staan er nu niet bij.
75-75-76-78 zoals in het begin. Altars zijn wel 'claimed' op de map.

Yes dat werkt! Maar de stats staan er nu niet bij.
75-75-76-78 zoals in het begin. Altars zijn wel 'claimed' op de map.
uhm dat zijn effectief de stats met statues erbij een lvl 1 heeft nooit zo'n hoge stats bij het begin (dacht ik)

uhm dat zijn effectief de stats met statues erbij een lvl 1 heeft nooit zo'n hoge stats bij het begin (dacht ik)
awel toen ik eerst inlogde voor ik met mijn origineel char eens ingelogd had waren die stats hetzelfde. (dus zou kunnen dat ik enkel map bug had maar stats al meegerekend waren)

anyhow.. nog iemand issues met in die eerste malignant dungeon binne te geraken? blijft hier maar op loading screen staan.

So far so good, met mijn 'onspeelbare' sorc :)

Level 40 + de 4 eerste chapters van de season objectives gedaan op 11 uren spelen.
En maar 2x doodgegaan, dan nog van in slaap te liggen vallen gisteravond in de zetel :biglaugh:

Ik kan nu de T3 capstone doen, maar de mobs zijn daar level 50, dus dat zal nog een beetje te heftig zijn vrees ik, maar straks eens proberen.

Ben vlotter vooruit en door alles gegaan met deze nerfed sorc dan met mijn tw rogue op de eternal.
En niet eens superstats zoals je hieronder ziet.
Benieuwd of dat vuur dan echt zo slecht gaat scalen vanaf 50/60+ want als ik nu een paar firewalls + hydra zet gaat alles snel neer.

Sorc-skills.jpg

Sorc-40.jpg

season.jpg

Laatst bewerkt:
Er komt vanavond nog een hotfix om de difficulty weer te verlagen van nightmare dungeons.
Alsook mob density in hellstides word verhoogd in een patch binnenkort.
En er komt binnen een paar weken een stash tab aan.... 1 stash tab :sarcastic:

En ze zijn begonnen met te zeggen dat ze nooit meer een patch gaan uitbrengen met zo grote nerfs ... lief he :biglaugh:

In deze thread kan je wat volgen welke changes eraan komen.

Laatst bewerkt:
Er komt vanavond nog een hotfix om de difficulty weer te verlagen van nightmare dungeons en mob density te verhogen.
Alsook mob density in hellstides word verhoogd in die patch.
En er komt binnen een paar weken een stash tab aan.... 1 stash tab :sarcastic:
Alle, we mogen blij zijn met die extra stash tab! Beter dan wachten op S2 :rofl:

Level 40 + de 4 eerste chapters van de season objectives gedaan op 11 uren spelen.
En maar 2x doodgegaan, dan nog van in slaap te liggen vallen gisteravond in de zetel :biglaugh:

Ik kan nu de T3 capstone doen, maar de mobs zijn daar level 50, dus dat zal nog een beetje te heftig zijn vrees ik, maar straks eens proberen.

Ben vlotter vooruit en door alles gegaan met deze nerfed sorc dan met mijn tw rogue op de eternal.
Benieuwd of dat vuur dan echt zo slecht gaat scalen vanaf 50/60+ want als ik nu een paar firewalls + hydra zet gaat alles snel neer.

Sorc-skills.jpg

Sorc-40.jpg

season.jpg
Sorc is ook maar een probleem op WT4 wanneer je one-shot word

Sorc is ook maar een probleem op WT4 wanneer je one-shot word
I know, maar ben aan zien of ik er geraak met mijn defense setup.
Momenteel kan ik heel lang in dikke packs blijven staan met mijn 2 defense skills + de passives.

Die Ice armor geeft me barrier, die ik via passives en equip al aardig wat verlengd heb.
En dat fire shield doet goeie aoe damage terwijl het mezelf healed.
En ik heb ook nog eens passives genomen die mezelf healen als ik damage doe.

Als ik daar de paragon boards ook wat kan rond bouwen.
Zolang ik maar snelle hoge dps kan blijven leveren met mijn +pyro.

En met de veranderingen die er nu weer aankomen.
Al zijn het maar de mobs en de dungeons die weer makkelijker worden in de patch van deze avond.
Maar dan kan je dat ook niet meer vergelijken met de fights die we deden tot voor seasonal.

Sorc-skills.jpg

Sorc-40.jpg

season.jpg
Niemand gaat ook beweren dat ge niet gaat kunnen levelen tot 50 eh LoL.
nekeer lvl 80-100 gaat het mss nuttig zijn wat uw ervaring er mee is :p

Terug
Bovenaan