Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch wel, heb je ingelogd met je char sinds de patch van dinsdag waar je het meeste op unlocked hebt? Want dat zorgt voor die trigger die alles overzet.Huh bij seasonal char ben je map discovery kwijt en geen altars of lilith dat je meeneemt?
ah nee nog niet. Zal dat eens proberenToch wel, heb je ingelogd met je char sinds de patch van dinsdag waar je het meeste op unlocked hebt? Want dat zorgt voor die trigger die alles overzet.
uhm dat zijn effectief de stats met statues erbij een lvl 1 heeft nooit zo'n hoge stats bij het begin (dacht ik)Yes dat werkt! Maar de stats staan er nu niet bij.
75-75-76-78 zoals in het begin. Altars zijn wel 'claimed' op de map.
awel toen ik eerst inlogde voor ik met mijn origineel char eens ingelogd had waren die stats hetzelfde. (dus zou kunnen dat ik enkel map bug had maar stats al meegerekend waren)uhm dat zijn effectief de stats met statues erbij een lvl 1 heeft nooit zo'n hoge stats bij het begin (dacht ik)
Ok merci, en eens je chars op de gewone realm zijn ?Gaan niet mee
Probeer het zelfs niet ik zat erin en kon niet door lopen door de lag.Van 17 minuten in queue naar 61… fuck off Blizzard
Als ze naar gewone realm zijn houd je dat denk ik.Ok merci, en eens je chars op de gewone realm zijn ?
Probeer het zelfs niet ik zat erin en kon niet door lopen door de lag.

Benieuwd of ze het lef hebben nog meer olie op het vuur te smijten.Diablo campfire binnen 10 minuten mocht iemand hun blablabla nog aankunnen

Alle, we mogen blij zijn met die extra stash tab! Beter dan wachten op S2Er komt vanavond nog een hotfix om de difficulty weer te verlagen van nightmare dungeons en mob density te verhogen.
Alsook mob density in hellstides word verhoogd in die patch.
En er komt binnen een paar weken een stash tab aan.... 1 stash tab![]()

Sorc is ook maar een probleem op WT4 wanneer je one-shot wordSo far so good, met mijn 'onspeelbare' sorc
Level 40 + de 4 eerste chapters van de season objectives gedaan op 11 uren spelen.
En maar 2x doodgegaan, dan nog van in slaap te liggen vallen gisteravond in de zetel
Ik kan nu de T3 capstone doen, maar de mobs zijn daar level 50, dus dat zal nog een beetje te heftig zijn vrees ik, maar straks eens proberen.
Ben vlotter vooruit en door alles gegaan met deze nerfed sorc dan met mijn tw rogue op de eternal.
En niet eens superstats zoals je hieronder ziet.
Benieuwd of dat vuur dan echt zo slecht gaat scalen vanaf 50/60+ want als ik nu een paar firewalls + hydra zet gaat alles snel neer.
![]()
![]()
![]()
I know, maar ben aan zien of ik er geraak met mijn defense setup.Sorc is ook maar een probleem op WT4 wanneer je one-shot word
Niemand gaat ook beweren dat ge niet gaat kunnen levelen tot 50 eh LoL.So far so good, met mijn 'onspeelbare' sorc
Level 40 + de 4 eerste chapters van de season objectives gedaan op 11 uren spelen.
En maar 2x doodgegaan, dan nog van in slaap te liggen vallen gisteravond in de zetel
Ik kan nu de T3 capstone doen, maar de mobs zijn daar level 50, dus dat zal nog een beetje te heftig zijn vrees ik, maar straks eens proberen.
Ben vlotter vooruit en door alles gegaan met deze nerfed sorc dan met mijn tw rogue op de eternal.
En niet eens superstats zoals je hieronder ziet.
Benieuwd of dat vuur dan echt zo slecht gaat scalen vanaf 50/60+ want als ik nu een paar firewalls + hydra zet gaat alles snel neer.
![]()
![]()
![]()