Diablo IV

Diablo IV

zondagmiddag ook begonnen met een barb, vanavond lilith al redelijk hard kunnen pwnen

earthquake hota barb :love:
dit seizoen hebben ze de mats ook redelijk hard laten droppen. Vorig seizoen kon ik bijna nix temperen wegens mats tekort, nu heb ik van alles meer dan 20k ofzo.
Ga waarschijnlijk nog doorgaan om alle season challenges te doen, dan is het weer klaar voor een paar maand :)

comon boys and girls > season 8, season of lair bosses.
1 extra boss and that's it, dat is je season.
ah nee wacht, er zijn boss powers. gelijk vampire powers and witch powers.

beschamend...

nope, ik weiger
ieder seizoen komen ze met hetzelfde, een power. Dit seizoen een "boss" power, volgend seizoen een "horadric" power. Seizoen daarna een "chaos" power.
toppunt van luiheid gewoon

Pewww denk dat ik het al gezien heb.

Gekozen voor skip campaign maar ik had er al spijt van, want de patch quest is heel kort en erna was het helltides doen ofwel die season incursion om wat te levellen.
En twas me precies al beu achter 30 levels.

En een stemmeke in mijn achterhoofd was constant "play more oblivion" aan whisperen... :biglaugh:
Dus dat kan ook de oorzaak zijn dat ik mij niet kon focussen op het mindless levellen in D4.

season 9
season van nog een power... welke power? noone cares... volgende season komt er wel een nieuwe power

snap niet wat die devs eigenlijk aan het doen zijn...

season 9
season van nog een power... welke power? noone cares... volgende season komt er wel een nieuwe power

snap niet wat die devs eigenlijk aan het doen zijn...
Blijkbaar jij wel als je iedere nieuwe season zelfde shit iedere keer post 🤣

Ik speel het ook niet meer achter vessel of hatred gespeeld te hebben focussen gewoon op de zaken die niemand wil.

Ik ga nu met de PS+ release het eens voor de eerste keer spelen. Destijds mij geamuseerd met D3. Ik ben wel niet iemand die uren en uren nadien blijft doorgaan, dus wellicht wordt het campaign en nog wat verschillende dingen uitproberen ;)

Best ok om eens door de campaign te gaan. :)
Het season model werkt gewoon niet voor hen omdat ze niets nieuw/boeiend brengen.

Heb het ook eens geinstalleerd op de playstation dankzij ps+ om in wat downtime wat te spelen maar alleszins geen game om elk season te spelen. :p Benieuwd of ik het eens langer volhou dan een 1-2u deze keer. :lol:

Laatst bewerkt:
Blijkbaar jij wel als je iedere nieuwe season zelfde shit iedere keer post 🤣

Ik speel het ook niet meer achter vessel of hatred gespeeld te hebben focussen gewoon op de zaken die niemand wil.
iemand moet toch het nieuwe seizoen aankondigen eh :)
seizoen 8 & 9 niet gedaan en seizoen 10 ziet er ook maar meh uit (nieuwe powers!)

Vessel of hatred staat voor 15 euro op de PS store. Maakt de DLC D4 beter/leuker of gewoon meer van't zelfde?
Class is wel cool campaign is wel kort en de story is meh.

Gameplay wise mercanary's die je helpen een raid waar je ook zo door bent en nieuwe soort dungeon waar je uw rewards kan aanpassen.

Voor 15 euro is het wel een koopje je haalt het er zeker uit.

ik ga eerlijk zijn, season 10 is naar de standaarden van d4 echt wel goed. Hopelijk behouden ze die chaotic armor want die zijn echt wel nice voor de builds. Voor wie twijfelt, zeker es proberen.
Season 11 zouden grote wijzigingen moeten komen aan tempering, we shall see.

ik ga eerlijk zijn, season 10 is naar de standaarden van d4 echt wel goed. Hopelijk behouden ze die chaotic armor want die zijn echt wel nice voor de builds. Voor wie twijfelt, zeker es proberen.
Season 11 zouden grote wijzigingen moeten komen aan tempering, we shall see.
Thanks voor de heads up, nog meer nieuwe zaken buiten de chaotic armoede?

Terug
Bovenaan