Diablo IV

Diablo IV

Ook gespeeld dit seizoen.
Ondertussen al alles gedaan.
Zo goed als alles is 1 hit en dood.

Dit seizoen laat imo veel flexibliteit toe en veel vrijheid om activiteiten naar keuze te doen ipv altijd hetzelfde voor best gear.

Thanks voor de heads up, nog meer nieuwe zaken buiten de chaotic armoede?
infernal hordes rework is wel nice
de nieuwe powers (yeh ...) zijn ook wel nice deze keer. ipv beetje gepruts in de marge zijn de powers gewoon geschift op :)
sorc is bv. unkillable met mana shield power

Stevige prijs wel voor een expansion. Benieuwd naar de 2e nieuwe class. Amazon?
Is toch hetzelfde als de vorige expansion en dezelfde logica die Blizzard zo goed als altijd volgt?

Bij launch base game full price.
1e expansion gaat base game goedkoper, en kan je ofwel een pack kopen met base game + expansion of enkel standalone. Bij Vessel was het:
3DAaJCr.png

Als er dan meer expansions komen, volgen die dezelfde prijs maar krijg je wel alle expansions voor die prijs.
Dus dan zit in de pack of expansion standalone alle expansions; wederom voor dezelfde prijs als wanneer er maar 1 expansion was:
kMepVto.png

En dit gaat waarschijnlijk zo verder gaan afgaand op voorgaande blizzard games. Je moet altijd enkel maar base game + de laatste expansion kopen en de vorige expansions krijg je er dan bij.

Is toch hetzelfde als de vorige expansion en dezelfde logica die Blizzard zo goed als altijd volgt?

Bij launch base game full price.
1e expansion gaat base game goedkoper, en kan je ofwel een pack kopen met base game + expansion of enkel standalone. Bij Vessel was het:
3DAaJCr.png

Als er dan meer expansions komen, volgen die dezelfde prijs maar krijg je wel alle expansions voor die prijs.
Dus dan zit in de pack of expansion standalone alle expansions; wederom voor dezelfde prijs als wanneer er maar 1 expansion was:
kMepVto.png

En dit gaat waarschijnlijk zo verder gaan afgaand op voorgaande blizzard games. Je moet altijd enkel maar base game + de laatste expansion kopen en de vorige expansions krijg je er dan bij.
Op de link die hij poste staat 56 daarmee dat ik ook zei dat het wel duur is

Op de link die hij poste staat 56 daarmee dat ik ook zei dat het wel duur is
Welke link? Er staat geen link in de post die ik quotte...

En zelfs in de link van Goldrusher niet, toch niet in het artikel. En als ik doorklik vanuit dat artikel naar de pre-purchase, zie ik dit in de xbox-store waar ik op uitkom:
QeeS9xy.png

Ik heb daar vanochtend ook wel 56euro of dollar zien staan maar dan effe verder gaan neuzen en dan wel uitgekomen bij de standard edition voor 40euro.
Ik heb daar vanochtend ook €56 zien staan, in de referral link voor dit:

Diablo® IV – Expansion Bundle​

The Diablo® IV – Expansion Bundle includes: – Diablo® IV for Xbox One / Xbox Series X|S – Diablo® IV: Vessel of Hatred™ – Standard Edition for Xbox One / Xbox Series X|S
Wat de oude, afgeprijsde, Expansion Bundle was met enkel de eerste expansion + base game. Wat nu niet meer beschikbaar is sinds je de nieuwe expansion (al dan niet in bundle) kunt pre-purchasen en er Vessel mee inzit.

Dat was niet de nieuwe expansion...

Maar zelfs toen werd er naar D4 site gelinked voor pre-purchase, maar je kon doorklikken naar de pre-purchases en waar overal dezelfde prijs stond als waar ik de Steam-screenshot van postte.

Nogal kut dat ze de paladin als early access bij de preorders gebruiken voor s11 terwijl ze eigenlijk niets anders tonen van de uitbreiding.

Misschien wat te cynisch maar heb weinig goodwill over voor blizzard en diablo4 :unsure:

Nu al proberen in te cashen op fomo, meh.

Tgo ik speel het altijd wel graag nu al 3 seasons geskiped maar de expansions leveren mij toch makkelijk 50 uur plezier op en nog meer als de seasons goed zijn.

Ah er is toch een aparte gameplay trailer precies. Toch al beter om eventueel 40eu neer te leggen om de paladin te beta testen in s11.
Met de cinematic trailer enkel van op de. Game awards vond ik dat maar moeilijk te aanvaarden

Wel maar 2u om max level te worden daar ga ik toch geen 40eu aan geven. Misschien de echte release wel maar nu zeker niet.

Laatst bewerkt:
season 11 is wel "ok". de veranderingen zijn goed en de "flow" is veel beter dan in vorige seizoenen.
paladin uiteraard zo op as hell maar kom.

ben persoonlijk aan het twijfelen over de ultimate versie.
als je de seizoenen speelt is de waarde wel ok. je "krijgt" er een premium battle pas bij en kan ook 3 battle passes kopen in volgende seizoenen.
de waarde van dat alleen is meer dan 50 euro, dus op zich mooie deal als je de seizoenen speelt.

Bezig met diablo 4 season 11 amuseer me er wel kostelijk mee je kunt redelijk snel een season afwerken wat het wel aangenaam maakt als je 3 jonge kinderen thuis hebt.

In vergelijking met poe2 is dit toch wel een ander paar mouwen, maar daar amuseer ik me ook wel mee maar d4 geniet toch de voorkeur zeker als het gaat om korte sessie.

Terug
Bovenaan