Digi Belgium

Ze hebben het van de homepage gehaald, maar bij bestelling kan je het nog steeds kiezen.
Hopelijk verdwijnt het niet zal maar snel m'n ouders overzetten want Digi is echt wel een ramp, misschien gaan ze dan wel ooit terug als alle zaken op orde zijn.

SIM ontvangen.

Nummer gebeld voor overdracht, binnen de 10 seconden viel verbinding van Telenet weg.
Nieuwe SIM werkte direct, 4G ook vlotjes.. En belangrijkste vanal (als ik sommigen hier hoor): ik kon haar bellen lol.

Tot zover dus een voorzichtige positieve ervaring :D

Tot je naar het buitenland gaat en moet beginnen sukkelen met je APN instellingen en de Digi STK app... Have fun!
Hier in NL, FR, PL niks van data. Daar sta je dan te blinken met je Digi...
same, wel opgelost door apn instelling aan te passen maar wat een miserie. Hier al aan het kijken om te veranderen naar Hey.

same, wel opgelost door apn instelling aan te passen maar wat een miserie. Hier al aan het kijken om te veranderen naar Hey.
Het vreemde is dat ze daar publiekelijk niks over zeggen of ten minste doorgeven dat ze met een betere oplossing zullen afkomen binnen x weken/maanden... Neen, ze laten ons aan ons lot over.

Oei, das idd minder...

Waar kan je die APN settings vinden? Op die brief stond enkel de default voor België, en dat was gewoon "web" lol.

Thx. Kleine moeite. Werkt die apn "internet" ook in België? Anders zet ik em permanent zo...
Denk het niet, heb hem na aankomst in Belgie direct terug op gewone gezet omdat ik niet direct bereik had. Kan zijn dat ik mss langer moest wachten.

ben trouwens net overgeschakeld naar Hey :oi22:
Mja, hier de ouders ook overgezet naar Hey, ondanks de hogere roamingtarieven als ze over hun limiet gaan...
Maar beter een goed netwerk zonder onderbrekingen, dan een brak netwerk waar ze niet eens mee op Internet kunnen in 't buitenland zonder te moeten prutsen in de instellingen van hun smartphone...

Ik betaak 9€ voor 50gb bij Hey!. Een stuk boven wat ik gemiddeld verbruik maandelijks, maar voor geen geld van de wereld zou ik switchen naar Digi met al hun problemen om dan 4€ 'profijt' te maken. Uiteindelijk is de grens tussen spaarzaam en gierig ook maar dun. :oi22:

Ik ook, was over de grens gereden en ik zag dat mijn GPS geen data meer kreeg.
Dus was ik van plan om mij ergens langs de kant te zetten maar even later werkte het terug en werden mijn gegevens geüpdatet.

Terug
Bovenaan