Digi Belgium

Ze komen precies elke dag negatief in de pers.

Profetische woorden 2 maanden terug.

---

@zeramed @pardal @Green Mamba @Kingsman @Lemme @Horse @Jozf @pieterv @kinxton @WalkingDead @schumi2003 @Ian2519 @camerad en anderen:

Wie van jullie is intussen al terug vertrokken bij Digi door de opeenstapeling van technische problemen en slechte customer support?
Ik ben niet vertrokken. Ik had een klacht neergelegd bij de ombudsdienst. Dan zeer snel van Digi een mail gehad met de oplossing.

---

@zeramed @pardal @Green Mamba @Kingsman @Lemme @Horse @Jozf @pieterv @kinxton @WalkingDead @schumi2003 @Ian2519 @camerad en anderen:

Wie van jullie is intussen al terug vertrokken bij Digi door de opeenstapeling van technische problemen en slechte customer support?

Ik ben onlangs overgestapt naar Hey omwille van af en toe slecht bereik en toch nog het gemis van voicemail te hebben.

Ik heb geen problemen meer met Digi. Met de negatieve berichtgeving wat twijfel om te vertrekken maar ik wacht nog af.
Mocht ik op het werk deftig Orange bereik hebben zou ik al weg zijn, denk ik. Maar terug naar MV zie ik niet zitten.

---

Hier noodgedwongen terug moeten overgeschakeld voor mijn zoon van 13. 2 maanden DIGI en hij heeft ongeveer een half uur netwerk gehad, vermoedelijk toen we in NL waren. Voor de rest al een paar uur met de klantendienst aan de lijn gehad. Altijd vriendelijk maar duidelijk studenten die de vraag moesten stellen aan een expert. Bleven maar zeggen dat ik de instellingen moest aanpassen maar niets lukte dus. Hopelijk meer succes bij Hey...

Bij Hey ook nog altijd niet de simkaart kunnen activeren...

Je hebt een grote pot geld nodig om de vaste kosten van zo een uitrol te betalen.

Zeker wetende dat je in België de kosten nu eenmaal niet zo goedkoop zijn.
Uw vaste kosten moeten tijdens de opbouw van een klantenbestand gefinancierd worden.

Dat is nu eenmaal de barrière....

---

Ik ben nog altijd tevreden en ben eigenlijk niet van plan om (weer) te veranderen.
We zien wel of het blijft duren...

Ik gebruik het als tweede SIM.

Buiten wat kinderziektes in het begin (zoals de Roemeense geolocatie) lijkt alles nu vlot te werken.

Laatst bewerkt:
Wat gebeurt er eigenlijk met je nummer bij faillissement van Digi? Kan je het dan nog makkelijk overdragen naar andere provider? Of nr kwijt?

Toeval of niet, ik ben daarnet opgebeld door Digi om te vragen of alles naar wens is. :unsure:
Voorlopig geen problemen, dat heb ik dan ook gewoon gezegd.

Gisteren had mijn vrouw mij een verkoper van telenet aan mijn broek gelapt thuis.

Telenet gaat ervanuit dat op lange termijn DIGI niet houdbaar is en enkel een korte termijn visie heeft. Namelijk abonnees weghalen om dan hun te laten overkopen na een 3 tal jaren.

Hij gaf ook aan dat hij (moest hij niet bij telenet werken) hetzelfde zou doen als mij. Bij DIGI gaan en blijven als je geen klachten hebt en na later wel zien wat er gebeurd.

Toch al een paar keer gehad dat iemand belt naar mij en dat een stem aan de andere kant zegt dat m'n nummer niet bestaat..
Niet echt een probleem voor mij maar voor sommige mensen kan dit een probleem zijn denk ik..

Toch al een paar keer gehad dat iemand belt naar mij en dat een stem aan de andere kant zegt dat m'n nummer niet bestaat..
Niet echt een probleem voor mij maar voor sommige mensen kan dit een probleem zijn denk ik..
Was hier ook het geval. En je weet dat natuurlijk zelf niet tot mensen tegen je zeggen dat ze die melding kregen. Als je zelfstandige bent, kan dat je veel klanten kosten. En als particulier natuurlijk ook irritant.

Was hier ook het geval. En je weet dat natuurlijk zelf niet tot mensen tegen je zeggen dat ze die melding kregen. Als je zelfstandige bent, kan dat je veel klanten kosten. En als particulier natuurlijk ook irritant.
Niet echt, de enige die mij belt is mijn vrouw. Het is juist een pluspunt om bij Digi te blijven.

Wat gebeurt er eigenlijk met je nummer bij faillissement van Digi? Kan je het dan nog makkelijk overdragen naar andere provider? Of nr kwijt?

Voor zover ik weet, werd in het verleden altijd het klantenbestand door iemand overgekocht. Bij een faillissement zal je dus hoogstwaarschijnlijk omgezet worden naar een andere provider en blijf je dus je nummer behouden.

Terug
Bovenaan