elgrande
Member
Blijkbaar hebben ze een nieuwe formule. Totaal niet zo interessant voor mij, maar misschien wel voor iemand anders.
DIGI Mobile 5 GB
- 5 GB data included
- Unlimited calls/SMS DIGI to DIGI
- €0,01/min & €0,07/SMS to other networks
- Need more data? It's €0.60 per extra GB. Pretty cheap, right?
Mobile subscription from €3/month | DIGI
Get a mobile subscription from €3/month with generous mobile data, unlimited calls, and instant eSIM activation. Discover DIGI.www.digi-belgium.be
Ik ga toch eens van mijn eeuwenoude Pay&Go-kaart (zonder mobiele data nog zelfs) afstappen. In de eerste plaats voor mijn nakende Velo-abonnement in Antwerpen, waarvan ik heb gehoord dat je een fietselijke foutmelding best snel in de app registreert om een fikse boete te vermijden, maar in de tweede plaats om toch net iets meer een gerespecteerde staatsburger te worden in onze moderne maatschappij. (En de GPS/trammekes te kunnen checken, of eens onderweg naar een locatie te kunnen WhatsAppen met vrienden die blijkbaar niet altijd begrijpen dat als we twee dagen op voorhand een tijd afspreken ik daar dan ook zal verschijnen op dat moment, en als ze tien minuten later zijn ik heus wel zal wachten.) Dit lijkt me dan ideaal.
Beetje zoals in de supermarkt. Soms eerst eens het goedkoopste product proberen en als dat tegenvalt upgraden naar iets beter.
Omdat ik bijna nooit bel/sms hoefde ik die Pay & Go maar elke vijf maand eens op te laden voor 10 euro. De sprong naar drie euro per maand zal er nog wel af kunnen. In ieder geval toch wel straf hoeveel goedkoper het is en ik ben benieuwd of ik ga te voelen krijgen waarom dat zo is.