Disney+

Wij hebben de voorbije week Cruella gezien. Hij heeft mij aangenaam verrast. Topfilm, eentje die ik sowieso in de bluraycollectie wil als hij uitkomt. Zeker een bezoekje aan de bioscoop waard. Ze hebben gespeeld met details die het verhaal van 101 dalmatiers aanvullen en ergens anders kleurt, goed opletten ;). Als Disneyfan zag ik het onmiddellijk, mijn vriend die zich 101 dalmatiers amper kan herinneren niet, dus als je hem plant in de bioscoop te gaan kijken zou ik toch eerst nog eens 101 dalmatiers proberen streamen.
Ik heb hem vorige week gezien, en ik was écht best geschrokken van de kwaliteit van de film. Ik had een beetje een Jungle Book/Lion King/ Lady & the Tramp/... (de remakes) verwacht, maar dan met een origineler verhaal.
Maar het is echt een film met uitstekend acteerwerk (Emma Stone is zéér overtuigend, veel beter dan verwacht), fantastische soundtrack, leuk verhaal. En voor de autoliefhebbers: die film zit bomvol leuke wagens :D

Ik heb 4 links met de originele films gezien:
1) De relatie tussen Cruella en Anita
2) Die 2 handlangers (Jasper & Horace)
3) De credit-scene waarin de dalmatiërs bij Anita en Roger uitkomen, ik had tijdens de film wel niet door dat dat Roger was
4) De manier hoe ze aan die auto komt.

Heb jij nog andere gezien?

Als je zo van die betalende films ziet, kan je die dan blijven bekijken of mag je die maar 1 keer zien?
Zou Cruella ook wel willen zien maar 21€ gaat er los over terwijl je al een abo betaald.

Als je zo van die betalende films ziet, kan je die dan blijven bekijken of mag je die maar 1 keer zien?
Zou Cruella ook wel willen zien maar 21€ gaat er los over terwijl je al een abo betaald.
Je kan die zo vaak kijken als je wilt uiteraard, de vraag is of het je dat waard is, aangezien die vanaf 27 augustus sowieso in het aanbod komt.

Kunt hem dan beter achteraf kopen op BLU Ray ofzo voor dat geld.ik wacht wel tot augustus om te kijken.

Vraag mij af of Its always sunny binnenkort ook op Disney+ komt. Ik hoop het alvast. Nog nooit ergens legaal kunnen bekijken in Vlaanderen zeker?

Maar wel 100 keer Friends ofzo uitzenden, maar die reeks laten de zenders van Play en Vtm, en de VRT links liggen. Zonde.

Wanneer komt Black Widow nu ter beschikking? (betalend, dan wel gratis), gezien de film release hier in België 7juli is, maar in de US 9juli.

Zou deze keer ipv naar de kinepolis, thuis een cinema avond doen.
Komt waarschijnlijk goedkoper uit en je zit niet met vervelende mensen in de zaal.

Wanneer komt Black Widow nu ter beschikking? (betalend, dan wel gratis), gezien de film release hier in België 7juli is, maar in de US 9juli.

Zou deze keer ipv naar de kinepolis, thuis een cinema avond doen.
Komt waarschijnlijk goedkoper uit en je zit niet met vervelende mensen in de zaal.
9 juli staat er op Disney+ zelf.

Je kan die zo vaak kijken als je wilt uiteraard, de vraag is of het je dat waard is, aangezien die vanaf 27 augustus sowieso in het aanbod komt.

Voor Cruella vond ik het wel de moeite, heb hem al een paar keer bekeken nu maar ik weet niet of ik fan ben van het bij elke blockbuster zo te beginnen doen.
Ik heb indertijd -tig pogingen gedaan om Wonder Woman te bekijken en ik vond er niks aan (nooit kunnen uitkijken) dus kans is klein dat ik voor Black Widow €21 ga neertellen.

Jh0Ny6p.jpg

Voor Cruella vond ik het wel de moeite, heb hem al een paar keer bekeken nu maar ik weet niet of ik fan ben van het bij elke blockbuster zo te beginnen doen.
Ik heb indertijd -tig pogingen gedaan om Wonder Woman te bekijken en ik vond er niks aan (nooit kunnen uitkijken) dus kans is klein dat ik voor Black Widow €21 ga neertellen.
Ik ga mijn eigen tegenspreken, ik heb toch het geld gelegd voor Black Widow. Leuke avond gehad

Is Snowfall de moeite waard om aan te beginnen? Kreeg hier een melding over en de korte inhoud lijkt wel interessant.

Zin om the mandalorian, loki en wandavision te zien. Kan je gemakkelijk opzeggen na de proefperiode en/of maand abo? Werkt die app al wat beter?

Ik heb nog nooit opgezegd, dus zou het niet weten... Maar gewoon de betaling stop zetten werkt altijd wel.
Met de app nooit problemen gehad, eigenlijk.

het is een van de betere streaming apps op de nvidia shield, itt amazon prime en spotify. Is wel het enige device dat ik voor videostreaming gebruik, dus kan zijn dat dit sterk verschilt tussen devices.

Wat betreft downloaden en offline kijken is de app wel een drama. Ik gebruik een android tablet en dan denk je soms wat downloaden en op een trip kijken.
Zonder data verbinding.. vergeet het maar. Onmogelijk. Jammer want in het begin werkte dat gewoon.
Disney Plus subreddit vind je redelijk wat mensen die daarover klagen.

Maar als je dat niet gebruikt is de app wel ok.

Wat betreft downloaden en offline kijken is de app wel een drama. Ik gebruik een android tablet en dan denk je soms wat downloaden en op een trip kijken.
Zonder data verbinding.. vergeet het maar. Onmogelijk. Jammer want in het begin werkte dat gewoon.

Werkt hier toch goed (iOS)

Beter als Netflix waar ik geregeld error krijg als ik moet inloggen.

Hier hetzelfde. De eerste keer dat we dat deden geen enkel probleem, maar daarna is het nooit meer gelukt.

Mij na Loki het maandelijke abonnement afgezegd. Mij ging het vooral om het Marvel thema en nu is het weer even wachten.
Nu aan de slag met Amazon Prime

Terug
Bovenaan