Disney+

Net naar die nieuwe Home Alone Film gekeken. Geen goede film uiteraard, maar wel een paar leuke easter eggs met verwijzingen naar de oude films.

Zijn er nog mensen bij wie D+ Vandaag echt ruk werkt? De app op de tv was echt verschrikkelijk traag en die op m’n Shield wilt zelfs niet laden.

Zijn er nog mensen bij wie D+ Vandaag echt ruk werkt? De app op de tv was echt verschrikkelijk traag en die op m’n Shield wilt zelfs niet laden.

Werkte vandaag goed,

Had vrijdag wel dat het telkens vast liep, na tv enkele keren uitschakelen was het wel opgelost

Omfg!!! Das gewoon één van de meest sfeervolle crimedrama's van de laatste jaren dat.

Vorige maanden nog Atlanta,The Americans en What we do in the Shadows, nu Babylon Berlin...

Disney plus is redelijk aan het knallen.

Ze spreken als sinds de lancering van Disney+ in ons land (september 2020) dat Vlaams ook ondersteund zal worden.
Ik ben nog altijd geen enkele film tegengekomen met Vlaamse audio, is telkens dat Hollands gedoe...

Ze spreken als sinds de lancering van Disney+ in ons land (september 2020) dat Vlaams ook ondersteund zal worden.
Ik ben nog altijd geen enkele film tegengekomen met Vlaamse audio, is telkens dat Hollands gedoe...
Toevallig eergisteren nog Tangled gezien, die heeft Vlaamse audio (ik heb wel in het Engels gekeken maar bon).

Bij mij staat het standaard op Hollandse audio. Maar... je kan de audio veranderen door naar je instellingen te gaan wanneer je een film kijkt (zelfde voor ondertitels aan te passen) en daar dan de audio te selecteren die je wilt. Die staat - heb ik gemerkt - standaard op Nederlands (dus Hollands). Wellicht is dat anders voor iedereen naargelang de taal waarin je Disney plus zet, alsook het platform waar de app op staat waarvan je gebruik maakt (internet, android, playstation, etc.). Bij films als Encanto is er bijvoorbeeld wel een Vlaamse audio beschikbaar (ik verzet die dan naar Engels, maar het is zo dat ik het gezien heb).

Als je audio selecteert, dus helemaal rechts te vinden vaak onder "Vlaams".

Toevallig eergisteren nog Tangled gezien, die heeft Vlaamse audio (ik heb wel in het Engels gekeken maar bon).
Bij mij staat het standaard op Hollandse audio. Maar... je kan de audio veranderen door naar je instellingen te gaan wanneer je een film kijkt (zelfde voor ondertitels aan te passen) en daar dan de audio te selecteren die je wilt. Die staat - heb ik gemerkt - standaard op Nederlands (dus Hollands). Wellicht is dat anders voor iedereen naargelang de taal waarin je Disney plus zet, alsook het platform waar de app op staat waarvan je gebruik maakt (internet, android, playstation, etc.). Bij films als Encanto is er bijvoorbeeld wel een Vlaamse audio beschikbaar (ik verzet die dan naar Engels, maar het is zo dat ik het gezien heb).

Als je audio selecteert, dus helemaal rechts te vinden vaak onder "Vlaams".
Ahja inderdaad. Wel nog niet bij alles blijkbaar.
Thanks!

Ik trek dus mijn woorden in.

Als ge de eerste keer een jaarabbo had, en het wordt verlengd . Is dat direct opnieuw een jaar of gaat het naar maandelijkse betaling.is toch een verschil van prijs.
Iemand die dit weet?

Als ge de eerste keer een jaarabbo had, en het wordt verlengd . Is dat direct opnieuw een jaar of gaat het naar maandelijkse betaling.is toch een verschil van prijs.
Iemand die dit weet?
Bron: De mail die ik ontving na het afsluiten van een jaarabonnement begin dit jaar.

ABONNEMENT​
1 jaar​
INFORMATIE OVER AUTOMATISCHE VERLENGING​
Het abonnement wordt automatisch verlengd totdat het wordt opgezegd​
PRIJS​
89,90 € (incl. btw) / eerste jaar
daarna 89,90 € / jaar

Bron: De mail die ik ontving na het afsluiten van een jaarabonnement.

ABONNEMENT​
1 jaar​
INFORMATIE OVER AUTOMATISCHE VERLENGING​
Het abonnement wordt automatisch verlengd totdat het wordt opgezegd​
PRIJS​
89,90 € (incl. btw) / eerste jaar
daarna 89,90 € / jaar
Dat heb ik ook gezien in mijn account, maar ben niet zeker.normaal gezien is het 89.90 ineens dan.

Terug
Bovenaan