Disney+

Wij zitten al een tijdje te wachten op Malcolm in the Middle, voor een nostalgische rewatch. Had destijds gelezen dat dat op Disney+ ging komen, maar blijkbaar niet. In de UK zou het er wel al opstaan intussen, maar nog niet in de rest van Europa.

Zeer leuk dat er nu toch al redelijk wat films die net uit de bioscoop komen op Disney + verschijnen. The French Dispatch er ook op sinds deze week.

Ik zie online ook veel positieve comments, maar ik loop nu eens echt totaal niet warm van die teaser. :unsure:

Ik zie online ook veel positieve comments, maar ik loop nu eens echt totaal niet warm van die teaser. :unsure:

Het team achter The Lonely Island zit erachter, met Andy Samberg en John Mulaney's stemmen als Chip en Dale. Dat is toch heel wat comedy talent dat het beste doet vermoeden voor die film.

Het team achter The Lonely Island zit erachter, met Andy Samberg en John Mulaney's stemmen als Chip en Dale. Dat is toch heel wat comedy talent dat het beste doet vermoeden voor die film.
ik vind de stemmen net jammer. die klinken niet als Chip 'n Dale.

maar voor de rest, puur al voor de nostalgie. Rescue Rangers was mijn ding als kind.

Review van Turning Red:

Ik hoop dat de eerste 30 seconden van die trailer niet té sprekend zijn voor de serie. Al die tekeneffectjes geven mij meer de vibe van de 13 in een dozijn Netflix tiener drama serie.

Al moet ik wel toegeven dat ik door al die series wel een soort MCU-fatigue begin te krijgen. Ik ben nochtans een heel grote MCU fan en bekijk alle films toch wel 1-2 keer per jaar. Maar 2-3 series van +- 7 afleveringen van een half uur en 2-3 films per jaar is toch wat veel. Zeker omdat je, om echt 100% met alles mee wilt zijn, niet anders kan dan ook de series te volgen.

Terug
Bovenaan