Doorlopend gekreun op mijn slaapkamer: oplossing?

Slyke

Well-known member
Ok even een topicje openen, zit met een vraagje. Weet iemand wat dit kan zijn, ik hoor zo een constant geluid, klinkt als gekreun, aan één stuk.
Ik heb dat bij momenten in mijn slaapkamer, en alleen in mijn slaapkamer.

Ik dacht eerst dat het de buren waren, totdat ik mij realiseerde dat het mijn buren niet kunnen zijn.
Mijn buren houden elke nacht discofuiven met altijd hetzelfde liedje, dus zij zijn uitgesloten.
Ik heb het liedje proberen Shazammen, maar Shazam meldde mij dat ze het liedje geband hebben omwille van auteursrechten. Het werd teveel geshazamd, vooral in de omgeving van Leuven, en ze willen zich niet blauw (pun intended) betalen aan rechten.

Ik heb het ook eens gemeten met een appje, maar de app zei me dat hij nog nooit zo'n lengte gezien had. Waarschijnlijk verkeerde app.

Af en toe wordt het gekreun onderbroken en hoor ik: 'Semen! Semen! Semen!'.
Ik heb dan maar een mailtje gestuurd naar de politie, want zulke pestigere koosnaampjes hou ik hier liever weg.

Hebben jullie ook soms last van zulk omgevingsgeluid?

Ik heb dat ook eens voorgehad, bleek toch van een buur te komen. Dat werd toen alsmaar luider maar wist dat te verhelpen door mijn gsm aan te sluiten op zijn bluetooth speaker en het betere zwoele lied te vervangen door onderstaande podcast.

Ik hoop dat dit kan helpen.

Ja, soms gaat er een laagje af in de slaapkamer en schiet de temperatuur pijlsnel de hoogte in.
Maar dat wordt dan wel onmiddellijk afgestraft door een verlies in lengte.
Help.

Peniskoker als oplossing?
Op 2e hAnds.be evt een reeds getest exemplaar?

Ik dacht dat die dingen op maat gemaakt werden.
Wat een teleurstelling.

Er zouden wel bevallige winkelmedewerksters zijn die helpen bij het passen. Ook stagiairekes. En het zijn dan nieuwe.
Risico is dan wel als je thuiskomt dat je maatje te groot hebt gekocht.

Er zouden wel bevallige winkelmedewerksters zijn die helpen bij het passen. Ook stagiairekes. En het zijn dan nieuwe.
Risico is dan wel als je thuiskomt dat je maatje te groot hebt gekocht.
Zijn die bevallig voor of na je bezoek aan de winkel?

Trouwens altijd oppassen wat winkelmedewerksters je mondeling beloven. Het staat wel als een paal boven water dat waar het hart van vol is, de mond van overloopt, maar sommige medewerksters kunnen hun focus niet op 1 klant houden en dan lijkt het al vlug op bandwerk.

Hallo, de CEO van Airbnb hier.
Interesse om uw slaapkamer via mijn platform (Airbnb) te verhuren?

Groeten,
CEO van Airbnb

Ok even een topicje openen, zit met een vraagje. Weet iemand wat dit kan zijn, ik hoor zo een constant geluid, klinkt als gekreun, aan één stuk.
Ik heb dat bij momenten in mijn slaapkamer, en alleen in mijn slaapkamer.

Ik dacht eerst dat het de buren waren, totdat ik mij realiseerde dat het mijn buren niet kunnen zijn.
Mijn buren houden elke nacht discofuiven met altijd hetzelfde liedje, dus zij zijn uitgesloten.
Ik heb het liedje proberen Shazammen, maar Shazam meldde mij dat ze het liedje geband hebben omwille van auteursrechten. Het werd teveel geshazamd, vooral in de omgeving van Leuven, en ze willen zich niet blauw (pun intended) betalen aan rechten.

Ik heb het ook eens gemeten met een appje, maar de app zei me dat hij nog nooit zo'n lengte gezien had. Waarschijnlijk verkeerde app.

Af en toe wordt het gekreun onderbroken en hoor ik: 'Semen! Semen! Semen!'.
Ik heb dan maar een mailtje gestuurd naar de politie, want zulke pestigere koosnaampjes hou ik hier liever weg.

Hebben jullie ook soms last van zulk omgevingsgeluid?
Hey Slykemans Befferke hier, je weet wel jouw onderbuur. Alvast mijn oprechte excuses voor het gekreun. Het probleem is dat ik de befkunst beheers tot in de perfectie wat uiteindelijk resulteert in uit de hand gelopen brullende orgasmes. Nu wil ik meewerken aan een oplossing, één van de voorstellen is dat ik het uitstekend beffen een beetje afleer wat zou resulteren in minder hard gekreun en/of het uitblijven van brullende orgasmes. Weet jij of iemand van de forum hoe ik dit kan afleren? Geen idee alvast hoe ik dit kan bereiken vermits het een automatisme geworden is. Van het Semen! Semen! gebeuren herinner ik me amper iets, ik was dan ook enorm shitfaced na 16 uur intensief zuipen. Ik vermoed dat er idd een 3de in het spel was vermits ik de ochtend nadien wakker werd met pijn in m'n ol. Ach ja, tzal wel een goe feestje geweest zijn vermoed ik. Grtjes Befferke

Hey Slykemans Befferke hier, je weet wel jouw onderbuur. Alvast mijn oprechte excuses voor het gekreun. Het probleem is dat ik de befkunst beheers tot in de perfectie wat uiteindelijk resulteert in uit de hand gelopen brullende orgasmes. Nu wil ik meewerken aan een oplossing, één van de voorstellen is dat ik het uitstekend beffen een beetje afleer wat zou resulteren in minder hard gekreun en/of het uitblijven van brullende orgasmes. Weet jij of iemand van de forum hoe ik dit kan afleren? Geen idee alvast hoe ik dit kan bereiken vermits het een automatisme geworden is. Van het Semen! Semen! gebeuren herinner ik me amper iets, ik was dan ook enorm shitfaced na 16 uur intensief zuipen. Ik vermoed dat er idd een 3de in het spel was vermits ik de ochtend nadien wakker werd met pijn in m'n ol. Ach ja, tzal wel een goe feestje geweest zijn vermoed ik. Grtjes Befferke
Geachte heer

Laat mij mezelf even kort voorstellen, ik ben de CEO van Airbnb (NASDAQ ticker: ABNB (-8,66%)).
Naast mij zit Dhr. Nicolas Liébart alias dé ex van Debby Pfaff.
Hij heeft zonet bevestigd uw holleke volledig uitgekuist te hebben vannacht.
Ik hield mij eraan u dit mede te delen.

Fojn weekend gewenst.

Met de meeste laagachting
CEO van Booking.com

Nu wil ik meewerken aan een oplossing, één van de voorstellen is dat ik het uitstekend beffen een beetje afleer wat zou resulteren in minder hard gekreun en/of het uitblijven van brullende orgasmes.
En moest ge nu ne keer uw uitstekende befcompetenties aan mij leren? Dan verplaatsen we wat het geluid en is het probleem opgelost.
Voorkeur voor alle blondjes en roodharigen.

Over roodharigen gesproken: wat zag Hanne van K3 in De Slimste Mens er goed uit, zeg! 😋😋😋😋
Stuurt ze maar direct door naar hier... het zal direct van oy ya le le zijn.

En moest ge nu ne keer uw uitstekende befcompetenties aan mij leren? Dan verplaatsen we wat het geluid en is het probleem opgelost.
Voorkeur voor alle blondjes en roodharigen.

Over roodharigen gesproken: wat zag Hanne van K3 in De Slimste Mens er goed uit, zeg! 😋😋😋😋
Stuurt ze maar direct door naar hier... het zal direct van oy ya le le zijn.
Hanne zei me net dat ze enkel bij wilt komen (pun intended). Mag ik Julia'ke sturen? Haar heb ik veel enthousiaster kunnen krijgen toen ik vertelde over jouw flink uit de kluiten gewassen liefdesknuppel. Gert Verhulst wilt trouwens toekijken (don't ask me why bro)

WhatsApp-Image-2024-07-04-at-11.05.42.jpeg.webp
Ik zou liever, nu 6 december nakende is, al eens zwarte piet spelen met dit Sint-K3-Klaasje...

Terug
Bovenaan