Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat doede gij in mijn slaapkamer, makker?Nee, met een RV bril*
* misteRV bril
Gij zijt hier niet en Julietje had goesting. Iemand moet het doen hé.Wat doede gij in mijn slaapkamer, makker?
Julietje heeft altijd goesting...Gij zijt hier niet en Julietje had goesting. Iemand moet het doen hé.
Als het jullie niet stoort om in andermans plamuur te roeren. Julie is deze week al meermaals gevuld geweest met andermans plamuur.Julie vond uw slaapkamer nogal bouwvallig. Ik heb ze meegenomen naar mijn vers geplamuurde loveroom.
De plamuur van een gebuur kan geen kwaadAls het jullie niet stoort om in andermans plamuur te roeren. Julie is deze week al meermaals gevuld geweest met andermans plamuur.
ge vergeet wel de reden waarom mensen iets plamuren.De plamuur van een gebuur kan geen kwaad
Om de gaatjes te vullen zodat er daarna op een schoon lei met de kwast kan overgegaan worden.ge vergeet wel de reden waarom mensen iets plamuren.
De plamuur van een gebuur kan geen kwaad
zoals de volkswijsheid zegt: de plamuur van de buur hangt het best op de muur.Ik zeg altijd: plamuren met de geburen is meestal ne zuren.
Dan heb je mijn plamuurbuurvrouw (waarom zit dat woord in mijn Android woordenboekIk zeg altijd: plamuren met de geburen is meestal ne zuren.
) nog niet gezien!Eeeuh, tut, tut, ... ge hebt uw eigen booming doorlopend gezoem topic...Ma dudes, ik ben hier gewoon aanwezig eh. Hoe jullie over MIJN Julieke durven spreken
Zijn jullie nu nog altijd bezig over de schoothond van Bouchez?