kaasfretter
Active member
Doen jullie soms aan douchevechten? Hebben jullie veel ervaring met douchevechten? Zijn er voorkeuren van types douches om in te vechten?
Ik wil graag eens douchevechten met @recipe4hate !
![]()
viezeriksken
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doen jullie soms aan douchevechten? Hebben jullie veel ervaring met douchevechten? Zijn er voorkeuren van types douches om in te vechten?
Ik wil graag eens douchevechten met @recipe4hate !
![]()
Ik maak u kapot!kalm vechten lukt niet he. I`m pumping myself up for the fighting he.

Dit is een serieus topic, gelieve serieus te antwoorden! Het gaat over vechten!viezeriksken
vies vechtenDit is een serieus topic, gelieve serieus te antwoorden! Het gaat over vechten!
meiske, ik deed al aan douchevechten toen gij nog een eicel waart. ik sla u knockout met mijne grohe voor het water het putteke bereikt.Ik maak u kapot!![]()
![]()
Doubt.meiske, ik deed al aan douchevechten toen gij nog een eicel waart. ik sla u knockout met mijne grohe voor het water het putteke bereikt.
Noobs, ik ben pro douchevechter. Fight me![]()

ist in zo'n kleine douchecabine of in een gemeenschappelijke douche van een sportclub?Awel, die ene counterstrike 1.6 map he. In dat zwembad.ist in zo'n kleine douchecabine of in een gemeenschappelijke douche van een sportclub?
Die mannen hebben zich geschoren, behalve 1 schaamhaar.Wat was de bedoeling nu weer bij da olieworstelen? Om ter eerst de klokken laten luiden door aant belleke te trekken?
speel geen csAwel, die ene counterstrike 1.6 map he. In dat zwembad.

Ahja juist dat is idd logischer, bedanktDie mannen hebben zich geschoren, behalve 1 schaamhaar.
Die wat als eerste de schaamhaar bij de ander kan vinden en verwijderen, wint.
Wie het vocht niet eert is den douche nie weerdGoed euh, dat wordt hier een natte bedoening..
![]()