ugar
Well-known member
Ik ben eens benieuwd hoeveel mensen hier nog een strikte dresscode op 't werk hebben. En of die dresscode ook gehandhaafd blijft wanneer je van thuis uit werk door covid.
Bij ons was er nooit een officiële dresscode, maar kaders droegen allemaal een kostuum.
Dat is verwaterd vanaf 2010.
Tegenwoordig draagt niemand hier nog een kostuum, behalve enkele mensen in Sales
Vroeger, toen de dieren nog spraken, ging ik iedere dag in driedelig pak naar 't werk.
Ondertussen heb ik dat pak ingewisseld voor een jeansbroek (> 5 jaar).
Wanneer ik naar 't werk ga heb ik de gewoonte een hemd te dragen, nu met thuiswerk is dat gewoon een vervangen door een T-shirt. En in de zomer een short (ik ga wel niet werken in short)
En hoe zit het bij jullie?
Bij ons was er nooit een officiële dresscode, maar kaders droegen allemaal een kostuum.
Dat is verwaterd vanaf 2010.
Tegenwoordig draagt niemand hier nog een kostuum, behalve enkele mensen in Sales
Vroeger, toen de dieren nog spraken, ging ik iedere dag in driedelig pak naar 't werk.
Ondertussen heb ik dat pak ingewisseld voor een jeansbroek (> 5 jaar).
Wanneer ik naar 't werk ga heb ik de gewoonte een hemd te dragen, nu met thuiswerk is dat gewoon een vervangen door een T-shirt. En in de zomer een short (ik ga wel niet werken in short)
En hoe zit het bij jullie?
Zo ooit de weg getoond in een meer informatica-gerelateerd departement door iemand die geen schoenen droeg.
sowieso wel nog steeds formeel als ik met externen bel, maar intern meestal gewoon een deftige pull. En mijn sletsen uiteraard!