Druggebruik

Horse

Well-known member
Modedit: Deze thread is afgesplitst van de thread: Dealen met Coke van Erik Goens. Omdat er heel veel over persoonlijke ervaringen werd gesproken is er deze splitsing gekomen.

Ik heb me laten wijsmaken dat de coke ginder wel hemels is, dus ze doen hun werk wel goed. Wegens inflatie zou coke vandaag de dag €180 per gram moeten kosten. Echter, het aanbod en de vraag is zo groot dat het nog steeds €50 kost. Een onvoorstelbare markt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb me laten wijsmaken dat de coke ginder wel hemels is, dus ze doen hun werk wel goed. Wegens inflatie zou coke vandaag de dag €180 per gram moeten kosten. Echter, het aanbod en de vraag is zo groot dat het nog steeds €50 kost. Een onvoorstelbare markt.
De prijs is gelijk gebleven, maar 20j geleden kreeg je een gram als je een gram vroeg.

Nu krijg je zelden meer dan 0,4 :)

De prijs is gelijk gebleven, maar 20j geleden kreeg je een gram als je een gram vroeg.

Nu krijg je zelden meer dan 0,4 :)
Bij Goens spraken die mannen toch over €50 per gram in Antwerpen? En uiteraard geleverd binnen 10', veel sneller dan eender welke takeAway.
Wat daar op tafel lag, zag er ook een gram uit.

Bij Goens spraken die mannen toch over €50 per gram in Antwerpen? En uiteraard geleverd binnen 10', veel sneller dan eender welke takeAway.
Amai, kan jij eyeballen hoeveel een gram is? :D

Een "gram" gaat niet meer over het gewicht, maar over de eenheid. Zoals een "vijfhonderdje" vroeger stond voor 500Bfr (denk ik), maar de hoeveelheid sterk varieerde afh van de periode (geen ervaring met weed ;))

Het zal wel één gram zijn ook maar niet alles zal cocaine zijn . ;)
Het zal een beetje “versneden” zijn en aangevuld met (wat gebruiken ze tegenwoordig ) ….

Denk dat hij dat zal bedoelen met vroeger was 1 gram ook 1 gram cocaine (van de zuiverste soort ) en nu heb je rommel erin gedraaid en krijg je enkel 0,4 gr cocaine in 1 gram . ;)

Het zal wel één gram zijn ook maar niet alles zal cocaine zijn . ;)
Het zal een beetje “versneden” zijn en aangevuld met (wat gebruiken ze tegenwoordig ) ….

Denk dat hij dat zal bedoelen met vroeger was 1 gram ook 1 gram cocaine (van de zuiverste soort ) en nu heb je rommel erin gedraaid en krijg je enkel 0,4 gr cocaine in 1 gram . ;)
ik hoor overal dat de coke in antwerpen nog nooit zo zuiver is geweest als nu

Daar geloof ik niks van, iedereen wilt erop verdienen.
Dat Product word meer uitgemolken dan de koe van boer sjarel lol
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/0...gsbijonsisschrikwekkendhoogzeggenonderzoeker/ (is wel van 2018).
https://www.euda.europa.eu/publications/european-drug-report/2025/cocaine_nl#0-level-9 (2023)
Hoewel de straatwaarde van cocaïne de afgelopen tien jaar stabiel is gebleven, vertoonde de zuiverheid van deze drug een stijgende trend; in 2023 lag het niveau 34 % hoger dan in het indexjaar 2013 (figuur 3.8).

De coke komt zuiver aan in Antwerpen idd, maar die kleinere Dealers versnijden dat ook nog is, die willen daar ook op verdienen.
De drugs is idd ook gevaarlijker geworden, zeker niet aan beginnen echt rotzooi.
In antwerpen zelf versnijden ze bijna niet. De mensen zijn hier de kwaliteit gewoon. Ik heb nog nooit drugs gebruikt dus heb het maar van horen zeggen, maar kwaliteitsverschil merk je meteen.
Als er 50 goede dealers zijn en jij begint je shit te versnijden dan koopt niemand ooit nog bij jou.
De kwaliteitsstalen zijn genomen bij eindgebruikers, dus op klanten.

Beetje zoals Restaurants, het is hier de culinaire stad van Belgie geworden omdat iedereen een tandje moest bijsteken omdat de minder kwalitatieve zaken geen kat meer over de vloer krijgen.

mijn 2 cents is dat de prijs niet stijgt omdat er gewoon meer en meer het land binnenkomt. (ik denk niet dat er minder mensen coke gebruiken in ieder geval)

Als gij coke verkoopt en gij koopt uw coke aan bij iemand iets hoger op de ladder, dan wil jij daar toch op verdienen?
Dus dan voegt hij wat rommel toe, om er extra op te verdienen.
Coke zit vol met rommel, heb jij dat productieproces al is gezien?Die voegen daar batterijzuur en al aan toe, meststoffen.

Een random 15 jarige dealer in Antwerpen verdiend 500€ per dag.
Denk je echt die moeite gaan doen om dat bij hen thuis te versnijden en dergelijke?
Het aantrekkelijke voor hen is de Quick win hé.

Een dealer in Oostende of whatever zal wel anders zijn. Die moet al een stukje verder naar een leverancier.
Hier rijdt een 15 jarige dealer op 3 min met zijn gestolen brommer naar zijn leverancier.

Mijn brommer is niet zo lang geleden gestolen en teruggevonden. (een sym 125cc dat zelfde look heeft als een B klasse)
Minderjarige dealer met 17k op zak en een honderd gram coke dat gaan lopen is voor de politie en uiteindelijk gevat.
De huiszoeking heeft niks opgebracht (hij woonde nog thuis).
Ik denk dat versnijden en dergelijke voor zo een dealertjes een te grote investering/risico is.
Dagelijkse kost hier. Die is trouwens een paar uur later vrijgekomen.
Zal ongetwijfeld nu op een andere scooter in de buurt rijden.

Laatst bewerkt:
Als gij coke verkoopt en gij koopt uw coke aan bij iemand iets hoger op de ladder, dan wil jij daar toch op verdienen?
Coke zit vol met rommel, heb jij dat productieproces al is gezien?Die voegen daar batterijzuur en al aan toe, meststoffen.
Als dealer koop je toch gewoon in het 'groot' aan, bijvoorbeeld per 100 gram.
Wie brol verkoopt heeft denk ik snel een naam in het milieu.

Je zou moeten gek zijn om het niet te versnijden en te mengen met levamisol of lidocaïne. Die laatste zorgt er trouwens voor dat uw mond zacht & verdoofd aanvoelt. De coke bestaat gemiddeld voor 65% uit cocaïne. En maar best ook dat het geen 100% is.

Je zou moeten gek zijn om het niet te versnijden en te mengen met levamisol of lidocaïne. Die laatste zorgt er trouwens voor dat uw mond zacht & verdoofd aanvoelt. De coke bestaat gemiddeld voor 65% uit cocaïne. En maar best ook dat het geen 100% is.
Idd die versnijden dat met lidocaïne, zo verdien je er terminste echt aan.
100% zou je dood zijn.

Een random 15 jarige dealer in Antwerpen verdiend 500€ per dag.
Denk je echt die moeite gaan doen om dat bij hen thuis te versnijden en dergelijke?
Het aantrekkelijke voor hen is de Quick win hé.

Een dealer in Oostende of whatever zal wel anders zijn. Die moet al een stukje verder naar een leverancier.
Hier rijdt een 15 jarige dealer op 3 min met zijn gestolen brommer naar zijn leverancier.

Mijn brommer is niet zo lang geleden gestolen en teruggevonden. (een sym 125cc dat zelfde look heeft als een B klasse)
Minderjarige dealer met 17k op zak en een honderd gram coke dat gaan lopen is voor de politie en uiteindelijk gevat.
De huiszoeking heeft niks opgebracht (hij woonde nog thuis).
Ik denk dat versnijden en dergelijke voor zo een dealertjes een te grote investering/risico is.
Dagelijkse kost hier. Die is trouwens een paar uur later vrijgekomen.
Zal ongetwijfeld nu op een andere scooter in de buurt rijden.
1x gepakt dan hebben ze u in het vizier en die drugdealers betalen monsterboetes lol

Groot en goedkoop aankopen en dan in kleine hoeveelheden duurder verkopen. Net zoals de Colruyt of Delhaize hè. Die moeten de chips ook niet gaan versnijden om winst te maken.

Maar als ze versnijden verdienen ze het dubbel dus dit doen ze ook, jullie kennen er niks van.
Edit: Copy/Paste
De dealer koopt vervolgens een kilo coke voor 25.000 euro, versnijdt deze tot het twee of drie kilo is, en maakt er pakjes van een gram van ...

1x gepakt dan hebben ze u in het vizier en die drugdealers betalen monsterboetes lol
de topmannen kopen ongetwijfeld hun proces af, maar de kleine dealers hebben niks, en gaan zeker niet betalen. Dat doet het OCMW wel.
De enige schulden die die persoon zal betalen is aan zijn dealer zelf.
Die dealer die ze betrapt hebben met mijn gestolen scooter, denk je nu echt dat die de schadevergoeding gaat betalen?
Niet naïef zijn hé, en zijn ouders hebben naar alle waarschijnlijkheid ook niks.
En dan hebben we het nog over de Belgen, het grote deel dealers is illegaal.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan