Ik heb een invite voor de beta te geef! Geef maar een seintje wie geïnteresseerd is.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
multiplayer survival game. pve/pvpGeen echte action game dit?
Hey, mocht deze nog niet weg zijn graagIk heb een invite voor de beta te geef! Geef maar een seintje wie geïnteresseerd is.

Damn, zelf nog niet kunnen testen nog altijd geen invite gekregen. Maar toch spijtig dat dit de laatste jaren heel frequent is met gamesOnbegrijpelijke keuze om zo snel al te releasen imo. Heeft nog minstens een half jaar in development te gaan. Hadden ze een aankondiging gedaan van 'we willen de best mogelijke game afleveren, dus lanceren we pas begin 2026', dan had dat beter gepast bij de staat van het spel momenteel.
Pas op, ik amuseer me kostelijk met het spel zoals het al is hé, intussen al meer dan 100 uur aangetikt, maar het is echt nog lang niet klaar voor release imo. Er zijn niet alleen de (hopen) bugs, de content is op veel vlakken echt nog barebones, met veel NPC-omgevingen die gewoon copy-pasted zijn. Funcom lanceert altijd te vroeg, maar als ik vergelijk met de beta's van Age of Conan en The Secret World, dan stonden die op dezelfde afstand van hun release toch een stuk verder dan Awakening nu. Ze hebben de afgelopen maanden al veel verbeteringen aangebracht, maar ze gaan toch ferm moeten crunchen.

bwa survival is echt light versie hier, je moet alleen water drinken, geen eten en niet te veel in de zon lopen.De reviews zijn wel veel beter dan ik had verwacht maar ben nog aan het twijfelen. Hou normaal wel echt van crafting/survival games maar ben er langs de andere kant ook een beetje op uit gekeken, tis toch altijd ongeveer hetzelfde en er kruipt ook altijd heel veel tijd in dit soort games.
Ben wel benieuwd dan, moet er eens wat meer over opzoeken. Op vlak van bouwen is Valheim nog altijd mijn favoriet in het genre, echt veel te veel uren aan verspild.bwa survival is echt light versie hier, je moet alleen water drinken, geen eten en niet te veel in de zon lopen.
Bouwen en materials verzamelen is wat uw meeste tijd gaat consumen idd. Maar langs de andere kant bouwen is dan weer wel echt goed.
Kunt zotte constructies maken.
thanks, dat maakt het al wat duidelijker!Basically ben je enkel gebonden aan je server om land te claimen, maar je kan andere servers bezoeken, en (als je rechten krijgt) bouwen bij land claims van vrienden en guildies. Je hebt social hubs die serveroverschrijdend zijn (en waarvan verschillende instances worden gemaakt wanneer ze vol zijn), en dan heb je de Deep Desert waar alle servers van je Worldserver samenkomen.
duneawakening.com
Dune: Awakening arrives on PlayStation 5 and XBOX Series X|S, and we are releasing single-player (and more) on the same day, on all platforms.
Single-player is one of the most-requested features since launch. We're also adding the final chapter of Dune: Awakening's Book One story, so whether you want to play entirely by yourself, with friends on a private server, or with strangers on a larger multiplayer server, you will now be able to play the story from the start to its dramatic conclusion.